تاج از هزینه ۵ میلیارد تومانی دو بازی دوستانه تیم ملی فوتسال با ازبکستان خبرداد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ازبکستان، برای فدراسیون چهار الی پنج میلیارد تومان هزینه در بر داشت.

تاج از هزینه ۵ میلیارد تومانی دو بازی دوستانه تیم ملی فوتسال با ازبکستان خبرداد

به گزارش ممتاز نیوز، مهدی تاج یکشنبه شب پس از دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و حضور بانوان هم در این مسابقه اتفاق خوبی که رخ داد. باید تلاش کنیم آهسته آهسته حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را شاهد باشیم. از همه کسانی که در این اتفاق سهیم بودند تشکر می‌کنم.

وی در مورد تقدیر وحید شمسایی از تدارک بازی تدارکاتی در وضعیت مالی بد فدراسیون افزود: واقعیت این است که نمی‌توانیم پولمان را از AFC و فیفا بگیریم و بیاوریم و درآمدهایمان محدود است. اگر به این پولها دسترسی داشتیم محدودیتی نبود.با همه این محدودیت‌ها این مسابقه را برگزار کردیم. همین دو بازی برای فدراسیون چهار، پنج میلیارد هزینه در بر داشت. ما چاره‌ای نداریم که چنین بازی‌هایی را برگزار کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت مسابقات کافا و حضور روسیه در بین تیم‌های آسیای مرکزی تصریح کرد: الان حضور روسیه در هاله‌ای از ابهام است اما حضورش در مسابقات کافا قطعی است. این بازی‌ها در قرقیزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.