تاخیر سه پرواز خارجی: شرکت آتا عذر خواست و توضیح داد

شرکت هواپیمایی آتا درباره تاخیر طولانی پرواز نجف به تهران، زمینگیری هواپیمای شرکت خود در فرودگاه نجف را عامل اصلی تاخیر پروازهای نجف- مشهد، مشهد به نجف و نجف_فرودگاه امام اعلام‌کرد.

تاخیر سه پرواز خارجی: شرکت آتا عذر خواست و توضیح داد

به گزارش ممتاز نیوز، شرکت هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از زائرین و مسافران درباره پرواز شماره ۶۶۴۴ نجف به مشهد، توضیح‌داد: هواپیمای در نظر گرفته شده برای پرواز فوق، در فرودگاه نجف دچار نقص فنی شد و هواپیمایی آتا همه تلاش خود برای جلوگیری از لغو این پرواز به کار بست.

در این اطلاعیه آمده است: با وجود سختی‌های موجود در خروج قطعه از کشور، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای تامین قطعه مورد نیاز و ارسال آن به کشور عراق و فرودگاه نجف را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.
در ضمن به‌منظور تکریم مسافران، اقدام لازم برای اسکان در هتل نزدیک فرودگاه نجف فراهم شده است.

هواپیمایی آتا توضیح داد: پس از دریافت قطعه و آماده سازی هواپیما برای پرواز و بازگشت مسافران به فرودگاه، تعدادی از مسافران از مفقود شدن بار خود خبر دادند و با توجه به قوانین کشور عراق، خلبان تا یافتن بار مفقود شده مسافران اجازه پرواز را دریافت نکرده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: در نهایت پس از یافتن بار مسافران و اخذ مجورهای لازم، هواپیما ساعت چهار و ۲۵ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه، ۱۳ دی ماه از نجف به مقصد مشهد پرواز می‌کند.

شرکت هواپیمایی آتا در این اطلاعیه با اشاره به تاثیر تاخیر این پرواز روی سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی، آورده است: به تبع این تاخیر پروازهای دیگر این هواپیما در مسیرهای مشهد- نجف و نجف- فرودگاه امام(ره) نیز با تاخیر طولانی انجام شد که ضمن عذرخواهی از تمام مسافران این پروازها، خاطر نشان می‌سازد بر اساس مسوولیت قانونی و همچنین منشور حقوق مسافران که همواره سرلوحه این شرکت بوده، نسبت به پذیرایی و اسکان مسافران در هتل اقدامات لازم انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.