تاکید بر ترمیم شکاف های سیاسی و پرهیز از ایجاد اختلاف/ برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات انجام شده است

۲۵م آذر ،

معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر ترمیم شکاف های سیاسی در جامعه و پرهیز از ایجاد اختلاف در کشور گفت : از این طریق می توانیم کشور را به سوی وحدت و انسجام ملی پیش ببریم .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور سید صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور در گردهمایی معاونین سیاسی امنیتی استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است، گفت : یکی از اهداف مهمی که در دستور کار استکبار جهانی است تلاش برای نا امن سازی کشور و ایجاد اختلاف بین رجال سیاسی و برگزاری انتخاباتی بسیار کم رونق و ضعیف در جمهوری اسلامی ایران است .

وی تصریح کرد : این نظام با تدابیر و تحلیل عالمانه رهبر فرزانه و همکاری و همراهی قوا توانسته از بخش قابل توجهی از مشکلات با توفیق عبور کند .

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به برگزاری همایش مدیران کل آموزش استانداری های سراسر کشور در وزارت کشور اظهار داشت: از کارگزاران برگزاری امر انتخابات ، مدیران ستادی استانداری ها ، فرمانداری ها ، بخشداری ها و عوامل شعب خواستیم جهت کاهش چالش های سیاسی و امنیتی نسبت به برنامه ریزی آموزش بر محور قانون مداری و تبدیل آن به یک باور عمومی اقدام کنند .

مرتضوی با بیان اینکه می بایست با فراهم نمودن بستر های لازم شرایط را جهت تداوم مطلق
بی طرفی در امر انتخابات فراهم نمود، افزود: اثبات بی طرفی در رفتار سیاسی ، اجتماعی تبلور می یابد.

وی با تأکید بر ترمیم شکاف های سیاسی در جامعه و پرهیز از ایجاد اختلاف در کشور گفت : از این طریق می توانیم کشور را به سوی وحدت و انسجام ملی پیش ببریم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری فراهم شده است و دوستان در حوزه ستادی تمهیدات لازم درخصوص تأمین مایحتاج برای چاپ و انتشار یافتن تعرفه ها و تأمین صندوق ها و سایر ملزومات را فراهم کرده اند و در حوزه انفورماتیک زیر ساخت های الکترونیکی فراهم شده است .
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.