تام کروز از ساخت پنجمین قسمت ماموریت غیرممکن خبر داد

۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تام کروز، ستاره شناخته شده هالیوود اعلام نمود تا وقتی‌که مردم نسبت iبه ماموریت غیرممکن واکنش چشمگیر مثبتی نشان می‌دهند این فیلم همچنان ساخته می‌شود.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، iبه تازگی صحبت‌هایی از ساخت قسمت پنجم ماموریت غیرممکن مطرح شد اما بیشتر رسانه‌ها iبه این خبر iبه چشم یک شایعه نگاه نمودند تا اینکه روز گذشته تام کروز، تهیه‌کننده و بازیگر اصلی سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن iبه صورت رسمی از ساخت پنجمین قسمت این فیلم خبر داد.

به نوشته هالیوودریپورتر، تام کروز همچنین گفته که از وقتی‌که اولین قسمت این فیلم را ساخته iبه فکر ساخت قسمت‌های متعددی از این فیلم بوده است.

این ستاره هالیوود ادامه داده: همواره در فکر فیلمنامه‌ها و محل‌های فیلمبرداری متنوع و جذاب برای ساخت این سری فیلم‌های اکشن و “بلک باستر” بوده است.

گفتنی است، اکران آخرین فیلم تام کروز iبه نام “جک ریچر” iبه کارگردانی “کریستوفر مک کواری” از روز ۱۳ماه دسامبر میلادی، برابر با ۲۳ آذرماه آغاز می‌شود.

چهارمین قسمت از ماموریت غیرممکن یا Mission Impossible-Ghost Protocol که با بودجه ۱۴۵ میلون دلاری تهیه شده بود با فروشی برابر با ۶۹۴ میلیون دلار نتوانست توقعات سازندگانش را برآورده کند با این وجود تهیه‌کنندگان این فیلم iبه فروش خوب قسمت تازه این فیلم امیدوار می باشند.

کروز همچنین اعلام داشت iبه احتمال فراروان از “جرمی رنر”، “پائولا پاتون” و “سیمون پگ” در قسمت تازه این فیلم استفاده خواهد شد و گفت این‌بار بودجه ساخت بالاتری برای این فیلم استفاده خواهد شد.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.