تام کروز با «ماموریت: غیرممکن ۵»‌ بازمی‌گردد

۱۷اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبر تولید «ماموریت: غیرممکن ۵» در حالی اعلام شد که «ماموریت: غیرممکن – پروتکل شبح» فیلم قبلی این مجموعه بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در دنیا فروخت و شرکت‌های پارامونت و اسکای‌دنس را ترغیب کرد برای تولید فیلم پنجم بار دیگر همکاری کنند.
 

تام کروز بار دیگر نقش ایتن هانت مامور تیم IMF (نیروی ماموریت‌های غیرممکن) شاخه غیررسمی سیا را بازی می‌کند. او در عین حال «ماموریت: غیرممکن ۵» با همکاری شرکت «بد روبات» متعلق به جی. جی. آبرامز که دو فیلم قبلی «ماموریت: غیرممکن» را تهیه کرد، تهیه می‌کند.

پارامونت و اسکای‌دنس هنوز فیلمنامه‌نویس، کارگردان یا آغاز تاریخ فیلمبرداری را مشخص نکرده‌اند.
 

«پروتکل شبح» را براد برد سازنده دو انیمیشن برنده اسکار «راتاتویی» و «شگفت‌انگیزها» کارگردانی کرد. جرمی رنر، پولا پاتن، سایمن پگ و آنیل کاپور دیگر بازیگران «پروتکل شبح» بودند.
 

سه فیلم اول «ماموریت: غیرممکن» در مجموع ۴/۱ میلیارد دلار در دنیا فروش داشت. فیلم اول را برایان دی پالما سال ۱۹۹۶ کارگردانی کرد و فیلم دوم سال ۲۰۰۰ به کارگردانی جان وو به بازار آمد.

فیلم سوم در سال ۲۰۰۶ حدود ۴۰۰ میلیون دلار در دنیا به دست آورد، اما دستمزد بالای کروز و هزینه‌های بسیار فیلم سبب شد پارامونت تنها چند ماه پس از اکران این فیلم پس از ۱۴ سال برای مدتی به همکاری با او پایان دهد.
 

کروز ۵۱ ساله این روزها فیلم علمی تخیلی «فراموشی» تولید یونیورسال را روی پرده سینما دارد که تاکنون بیش از ۲۲۰ میلیون دلار فروخته است.
 

او سه بار برای فیلم‌های «متولد چهارم ژوئیه»، «جری مگوایر» و «ماگنولیا» نامزد اسکار بوده است.
 

ورایتی / ۶ مه / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.