تام کروز به سینمای علمی ـ تخیلی باز می‌گردد

سینما و تلویزیون > چهره‌ها
تام کروز می‌گوید موفقیت چند فیلم علمی ـ تخیلی گذشته‌ای که در آن‌ها بازی داشته، عامل اصلی قبول بازی در «نام ما آدام است» بوده است.

به گزارش فارس، فیلم‌نامه این فیلم علمی تخیلی را تی‌اس ناولین نوشته که قبل از این با نگارش «مامور ۱۳» موفقیت زیادی کسب کرده است.

دو روز قبل که خبر حضور تام کروز در این فیلم در محافل هنری منتشر شد، وی در دسترس نبود تا با رسانه‌های گروهی در این رابطه صحبت کند.

حالا این بازیگر در یک گفت‌وگوی کوتاه از علاقه‌اش برای حضور در یک فیلم علمی تخیلی – که حال و هوای متفاوتی دارد – حرف می‌زند.

خط اصلی قصه فیلم برای رسانه‌های گروهی فاش نشده است و گفته می‌شود قرار نیست فعلا کسی در جریان قصه فیلم قرار گیرد.

تام کروز هم‌اکنون به صورت همزمان مشغول بازی در دو فیلم «کشتن تمام چیزی است که نیاز داری» (محصول کمپانی برادران وارنر) و «نسیان» (محصول کمپانی یونیورسال) است.

مری پارنت تهیه‌کننده مستقل سینما که «نام ما آدام است» را تهیه می‌کند، قبل از این با تام کروز در درام ضد جنگ «والکری» کار کرده است.

با قبول بازی در «نام ما آدام است»، تام کروز هم به جمع اندک بازیگرانی می‌پیوندد که در یک ماه اخیر با تعداد زیادی پیشنهاد کاری روبه‌رو شده است.

برخی از این فیلم‌ها عبارتند از: نسخه دوباره‌سازی وسترن «هفت دلاور» (با کمپانی مترو گلدون مه‌یر)، «ون هلسینگ» (با یونیورسال) و «ماموریت غیرممکن۵» به تهیه‌کنندگی روپرت سندرز.

از تام کروز هم‌اکنون اکشن دلهره‌آور «جک ریچر» آماده نمایش عمومی است. کمپانی پارامونت این فیلم را روز کریسمس به روی پرده سینماها می‌فرستد.

گفته می‌شود «نام‌ ما آدام است» را روپرت وایت کارگردانی خواهد کرد. او پیش از این فقط دو فیلم «ظهور سیاره میمون‌ها» و «فراری» را کارگردانی کرده است.

به احتمال زیاد، شارلیز ترون بازیگر برنده جایزه اسکار هم در فیلم تازه تام کروز، نقش مقابل او را بازی خواهد کرد.

کلید فیلم‌برداری «نام ما آدام است» اوایل سال جدید میلادی در شهر نیویورک زده می‌شود. هنوز زمانی برای اکران عمومی این اکشن علمی تخیلی تعیین نشده است.

کروز قبل از این در فیلم های علمی تخیلی «جنگ دنیاها» و «گزارش اقلیت» بازی کرده که هر دو از کارهای موفق سینمایی در ۱۰ سال گذشته بوده‌اند.


RSS
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.