تاکید وزیر ورزش و جوانان بر ضرورت بهره‌گیری از علم روز برای ارتقاء تحرک و سلامتی جامعه

آرشیو خبرورزشیسایر رشته ها کد مطلب: ۹۹۴۱۸     

در پیامی به کنگره اصفهان

ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی

وزیر ورزش و جوانان در پیامی به هشتمین کنگره بین المللی پزشکی ورزشی ایران-اصفهان اظهار امیدواری کرد با توسعه علمی ورزش کشور بیش از پیش شاهد ارتقاء سطح سلامت جامعه باشیم.

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۱:۵۹

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در پیام دکتر محمد عباسی که توسط افشین مولایی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان قرائت شد، آمده است:

حرکت شتاب آمیز و غیر قابل پیش بینی جهان معاصر به سوی کاهش تحرک و توسعه روز افزون فناوری های پیشرفته، ضرورت طراحی شیوه های جایگزین را که متضمن حس سلامت، چابکی و پویایی باشد، اولویت می بخشد. اینجانب به نمایندگی از بالاترین سطح تشکیلاتی ورزش کشور که یکی از تکالیف آن برنامه ریزی مناسب در جهت دستیابی به سلامت و نشاط اجتماعی است، ضمن اظهار امتنان از حضور پرانگیزه شما در این کنگره امیدوارم با هم افزایی کلیه حوزه های فعال در پزشکی ورزشی بتوان از این کنگره بهره های موثری برای ارتقاء تحرک و سلامتی به عنوان زیرسازی مشارکت اجتماعی و اعتماد به نفس در جامعه دست یافت.

دکتر عباسی در ادامه پیام خود با اشاره به تقارن کنگره با هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، تاکید دارد: این امر نشان دهنده ضرورت همزیستی علم و عمل در چرخه بقا و ارتقاء مستمر شیوه های توسعه را تداعی می کند. در همین راستا استفاده از همه ظرفیت های نهفته در شبکه های مختلف اجتماعی و طراحی الگوهایی جهت ایجاد تحرک و نشاط پایدار در فرهنگ فردی و اجتماعی، نیازمند هم اندیشی اندیشمندان است که دغدغه حفظ پویایی و روش های پایدار تامین سلامتی در جوامع بشری را دارند.لذا امیدوارم این کنگره پزشکی ورزشی به عنوان راهبرد عمده عصر کنونی به سطح بالایی از تفاهم و تنظیم دستورالعمل های موثر در جهت ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی در کشور منجر شود.


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.