تا پایان سال جاری مصادیق جامعه نمایندگان ادوار مشخص می‌شود

۰۹ام بهمن ،

سخنگوی جامعه نمایندگان ادوار گفت: تا پایان سال جاری کاندیدای مورد نظر جامعه نمایندگان ادوار مشخص خواهد شد و ستادهای برنامه‌ریزی و مطالعاتی در حال حاضر در حال فعالیت می باشند.

محمد عظیمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون فعالیت انتخاباتی جامعه نمایندگان ادوار گفت:  تصمیمات اعضای شورای مرکزی در ارتباط با انتخابات سال آینده  با جبهه پیروان خط امام و رهبری هماهنگ شده و در نهایت تصمیم‌های اتخاذ شده  برای انتخابات با جبهه پیروان همراستا خواهد بود.

سخنگوی جامعه نمایندگان ادوار تصریح کرد: با توجه به اینکه  دو نفر از اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان از اعضای جامعه نمایندگان ادوار می باشند، از این طریق مولفه‌ها، معیارها و مصادیق را به صورت جمع‌بندی به جبهه اعلام می‌کنیم.

وی در راستای زمان تعیین مصادیق افزود: تا پایان سال جاری اشخاص مورد نظر جامعه نمایندگان ادوار مشخص خواهند شد تا در جبهه پیروان مورد بررسی قرار گرفته و برای ثبت نام معرفی شوند.

سخنگوی جامعه نمایندگان ادوار خاطرنشان کرد: ستادهای برنامه‌ریزی و مطالعاتی در حال حاضر در حال فعالیت می باشند و ستاد عملیاتی و اجرایی و تبلیغاتی نیز در زمان مجاز انتخابات راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.