تبلیغات خیابانی گسترده سبب برهم زدن نظم عمومی جامعه می‌شود

۲۰خردادماه،

استاد دانشگاه گفت: انجام تبلیغات خیابانی در سطح شهر مناسب نیست چراکه این مسئله، سبب بی‌نظمی و ایجاد تنش میان هواداران نامزدها می‌شود.

فروز رجایی‌فر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ عملکرد رسانه در نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری رسانه ملی توانست با عدالت در تنظیم برنامه‌های خود، عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد.

وی با اشاره به انجام تبلیغات خیابانی از سوی کاندیداهای ریاست‌جمهوری تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و نقش و تاثیر برنامه‌های تلویزیونی رادیویی در پخش برنامه‌های کاندیداها دیگر نیازی به این گونه تبلیغات در سطح شهر نیست چراکه این مسئله، سبب بی‌نظمی در شهر و ایجاد تنش میان هواداران نامزدها می‌شود.

این استاد دانشگاهی افزود: مدیریت رسانه ملی در بخش کمی و کیفی برنامه‌های کاندیداها از جمله نقاط مثبتی است که نباید آن را نادیده انگاشت اما بهتر بود که در بخش کیفی و طرح بعضی از سوالات از کاندیداها دقت عمل بیشتری می‌شد.

رجایی‌فر بیان داشت: اگر در بعضی از برنامه‌های انتخاباتی رسانه؛ کم دقتی صورت گرفته در ادامه شاهد بهبود این وضعیت در برنامه‌های بعدی بوده‌ایم که این مسئله از دیگر نقاط مثبت رسانه ملی در پخش برنامه‌های انتخاباتی بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.