تجلیل سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش از جانبازان و خانواده ایثارگران

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که با حضور مسوولان و دست اندرکاران نزاجا برگزار شد امیر سرتیپ ‘احمد رضا پوردستان’

در سخنانی گفت: خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران جزء ذخایر فناناپذیر ایران اسلامی هستند و ما باید به یاد داشته باشیم که به خاطر این عزیزان تمام وطن حراست گردید.

وی گفت: نیروی زمینی ارتش در هشت سال دفاع مقدس عزیزان و بزرگانی را از دست داد که مایع افتخار کشور بودند و هم اکنون نیز مایع مباهات کشورند.

وی در خصوص جانبازان و ایثارگران گفت: ما باید همچون حضرت ابوالفضل (ع) تابع ولایت باشیم و در تمامی برهه ها و لحظات حساس کشو ر از ولایت حمایت و اطاعت کنیم.

وی افزود: حضرت عباس (ع) با ولایت پذیری و اطاعت پذیری از ولی زمان خود به ما آموخت تا علاوه بر جان نثاری برای میهن از ولایت نیز حمایت و اطاعت کنیم .

وی گفت : ما برای دفاع از کشور با تمام جان و وجود برای دفاع کشور آماده ایم و ضمن گوش به فرمان بودن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، از کیان کشور نیز پاسداری می کنیم.

پوردستان در ادامه این مراسم با اهدای هدایا و لوح تقدیر به خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان از آنان تقدیر بعمل آورد.

**شبد** ۱۴۸۸** ۱۵۲۸**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۸۲۹۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. بهروز:

    سلام. من بسیار متآسفم همه به دنبال دزد فریاد میزنند ای دزد.در نیروی زمینی ارتش با جانباز و>>>>>>کاری میکنند تا همه شجره نامهاش فراموشش میشود حتی در کمیسیونهای نیرو واین در حالی است که نفر اول این نیرو هر روز انلاین انرا مطالعه میکند التماس دعا؟؟؟؟؟

  2. ابوالفضل نجیمی:

    باسلام
    چرا از جانبازان زیر۲۵درصد ارتش درروز ارتش تقدیر نمی شود حداقل با یک تقدیرنامه خالی باتشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.