تجلیل عمار حکیم از مواضع روشنگرانه آیت الله نوری همدانی

۲۳ آبان ،

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق از مواضع روشنگرانه و بصیرانه آیت الله نوری همدانی در فراز و نشیب‌های مختلف انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، آیت الله نوری همدانی در ضیافت شامی که از سوی حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در محل اقامت این مرجع تقلید ترتیب داده بود، حضور یافت.

در این ضیافت هم‌چنین به دعوت رییس مجلس اعلای اسلامی عراق گروهی از احزاب، شخصیت‌های علمی، حوزوی، دانشگاهی،‌ رجال سیاسی، فرهنگی و نمایندگانی از پارلمان عراق و شماری از وزیران این کشور و بزرگانی از خاندان حکیم، صدر و بحر العموم حضور داشتند.

شخصیت‌های عراقی حاضر در جلسه هر یک به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره مسائل جاری این کشور پرداختند و مسافرت حضرت آیت الله نوری همدانی را ابتکاری نو، بسیار خوب و دربردارنده برکات فراوان ارزیابی کردند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق حضور این مرجع تقلید در عراق را مایه دلگرمی مردم این کشور دانست و با خیر مقدم و خوشامدگی، حضرت آیت الله نوری همدانی را شاگرد برجسته کرسی درس فقه حضرت امام (ره) دانست.

وی تاکید کرد: این مرجع تقلید دنیا دیده پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار حضرت امام (ره) ایفای نقش می‌کرد و بعد از انقلاب نیز نماینده ایشان در اروپا بود.

حجت الاسلام سید عمار حکیم اضافه کرد: امروز نیز حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید بزرگوار می باشند.

او از بصیرت،‌ روشنگری و بیانات بصیرت بخش این مرجع تقلید در فراز و نشیب‌های مختلف انقلاب اسلامی تجلیل کرد و گفت: این مجلس ضیافت نیز به یمن ورود ایشان به عراق ترتیب یافته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.