تحریم ها با نیروی ملت خنثی می شود

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیممتازنیوز، محسن رضایی در حاشیه همایش گرامیداشت سرداران و چهارهزار شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران افزود: باید ملت را به صحنه آورد و با استفاده از توانایی های ملت، تحریم ها را خنثی کرد.

وی اضافه کرد: همکاری مردم با دولتمردان در بی اثر کردن تحریم ها بسیار مؤثر است و دولتمردان نیز باید با تدبیر، برنامه ریزی و دور اندیشی، حوادث را قبل از وقوع پیش بینی و خود را آماده کنند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه در دفاع مقدس بخش های بسیار مؤثری وجود داشتند که نقش آنها در پشت صحنه بود گفت: یکی از این بخش ها تدارکات و پشتیبانی سپاه بود که به رغم نقش تعیین کننده اش کمتر دیده می شد.

وی افزود: نیروهای تدارکات و پشتیبانی از مبد‌أ تا خط مقدم دفاع در تلاش بودند و مانند زنجیره ای گسترده از رزمندگان حمایت و پشتیبانی می کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همایش هایی مانند همایش گرامیداشت سرداران و چهارهزار شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه با بیان مسائل پشت صحنه برای مردم نشان می دهد که جنگ تحمیلی با چه دشواری هایی اداره شد و چگونه با مشکلات فراوان امکانات به دست می آوردیم و از سرزمینمان دفاع می کردیم.

رضایی افزود: با دیدن بسیاری از چهره ها در همایش امروز، یاد تنهایی ها و مظلومیت های دفاع مقدس افتادم که چگونه در نهایت تنهایی، خداوند متعال کمک کرد و توانستیم سرزمین هایمان را آزاد کنیم.

انتهای پیام/
پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.