ترافیک درمحورهای مواصلاتی استان گیلان نیمه سنگین است

سروان ‘کریم فقیری’ جمعه شب درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : محورهای خروجی گیلان بویژه مسیر رشت – قزوین حد فاصل سراوان – امام زاده هاشم و رودبار – منجیل در حال حاضر ترافیکی نیمه سنگین دارند.

وی ادامه داد: ترافیک در محور آستارا به اردبیل و بالعکس در غرب استان نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

سخنگوی پلیس راه گیلان بارش باران در محورهای مواصلاتی استان را موجب کندی تردد خودروها عنوان و اظهار کرد: نیروهای انتظامی در مسیرهای تعیین شده، حضوری فعال دارند و مشغول روانسازی ترافیکی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز بارش باران از صبح امروز، خروج مسافران از این استان شدت بیشتری گرفته به گونه ای که از ساعت ۸ امروز تا ساعت ۲۰ ، ۲۵ هزار خودرو از مسیر آزاد راه رشت قزوین، از گیلان خارج شده است.

سروان فقیری شمار خودروهای ورودی به استان طی همین مدت زمان را ۹ هزار دستگاه خودرو عنوان کرد.

وی با اشاره به وقوع دو تصادف مرگبار طی امروز در جاده های گیلان گفت: در دو سانحه دلخراشی که یکی در محور آستارا به تالش و دیگری در مسیر رشت به انزلی رخ داد؛ ۶ نفر از هموطنانمان کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

سخنگوی پلیس راه گیلان با یادآوری اجرای محدودیت های ترافیکی برای انواع کامیون ها و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت ۶ تا ۲۴ امشب اضافه کرد: این محدودیت برای فردا (شنبه) نیز از ساعت ۶ تا ۲۴ اعمال خواهد شد.

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه وقوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی، با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند و برای بازگشت حداقل چند برابر روزهای عادی، وقت در نظر بگیرند.ک/۳

۶۹۵/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۲۴۳۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.