تربیت مدیران متخصص در دستور کار مدیران استانی قرار گیرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرناٰ،’حسین اسماعیلی’ ظهر امروز- پنج شنبه- در سومین نشست استانی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در سالن‌ همایش‌های برج میلاد افزود:

هر استان باید ۲۰ مدیر از میان جوانان تحصیلکردهٰ ولایی و کاری تربیت کنندٰ.

وی گفت: در چشم انداز مدیران استانی باید تربیت حداقل ۲۰ و حداکثر ۵۰ مدیر متخصص و متعهد در دستور کار باشد تا در سال آینده شاهد فعالیت این مدیران در بدنه دستگاه‌های دولتی باشیم.

اسماعیلی تاکید کرد: استان‌ها از امتیازات و فضای خوبی بهره‌مند هستند که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی سایت در هر استان در راستای به نمایش گذاشتن فعالیت‌های آن منطقه، بسیار ضروری است، افزود: با وجود این سایت ها، نمایندگان می‌توانند گزارش عملکرد فعالیت‌های انجام شده را به خوبی منکعس کرده و برای اینکه در سطح استان شناخته شوند باید ارتباط قابل توجهی با رسانه‌ها برقرار کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان یک موضوع مهم باید در دستور کار شعبه‌های استانی جمعیت قرار بگیردٰ، گفت: هر استانی که طبق ملاک‌ها و معیارهای تعیین شده حرکت کند از حمایت‌های ویژه بهره‌مند می‌شود.

دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خطاب به مدیران استانی گفت: نمایندگی‌های جمعیت در استان‌ها، سایت‌های خود را حتما به روز کرده و گزارش فعالیت‌هایشان را در سایت‌ها منعکس کنند تا مسئولان و مردم از روند فعالیت‌های آنها آگاه شوند.

سومین نشست استانی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگربا حضور نمایندگان ۱۰ استان امروز-پنج شنبه-در برج میلاد تهران برگزار شد.

اجتمام**۹۱۳۴ **۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۶۵۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.