ترفند مایکروسافت برای مهاجرت کاربران iبه ویندوز ۸

این خبر امروز ۴شنبه ۱۰م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

کاربرانی که تمایل داشتند با پرداخت تنها ۱۵دلار از ویندوزهای قدیمی iبه ویندوز ۸ مهاجرت نمایند دیگر این شانس را نخواهند داشت.
به گزارش تفسیری فارس iبه نقل از سی نت، مایکروسافت iبه افرادی که در فاصله وقتی ۲ ژوئن سال ۲۰۱۲ تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ ویندوز ۷ را خریداری نمایند امکان داده تنها با پرداخت ۱۵ دلار iبه ویندوز ۸ مهاجرت نمایند اما کاربران نسخه های قدیمی تر ویندوز ۷ و همین طور دیگر ویندوزها باید برای این منظور ۴۰ دلار پرداخت نمایند.
در این میان بی دقتی و سهل انگاری این شرکت سبب شده بود تا همهی کاربران بتوانند از تخفیف برخوردار شوند، زیرا در پایگاه اینترنتی طراحی شده برای این کار هیچ سازوکاری برای پی بردن iبه وقت خریداری ویندوز از سوی کاربر طراحی نشده بود.
بعد از چند روز سوءاستفاده کاربران از این بی دقتی مایکروسافت سرانجام این شرکت تغییراتی در نحوه iبه روزرسانی ویندوز داد.
پس از آنکه مشخص شد کاربران ویندوز در اروپا و آمریکا در مورد وقت خریداری نسخه های قدیمی این سیستم عامل صداقت ندارند، مایکروسافت آنها را مجبور نمود تا کلید واژه مربوط iبه ویندوز خود را وارد نمایند. سیستم پس از کنترل نمودن این شماره از وقت واقعی خرید ویندوز مطمئن شده و اجازه خرید را صادر می نماید.
مایکروسافت با استفاده از این شیوه موفق شده تا کنون ۴ میلیون نسخه از ویندوز ۸ را خریداری کند و انتظار می رود استقبال از چنین شیوه ای باز هم ادامه یابد.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.