تشکیل کمیته تخصصی سرمایه گذاری در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تشکیل کمیته تخصصی سرمایه گذاری در این شرکت خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حمید بورد با بیان این مطلب گفت: این کمیته با هدف استفاده از منابع مالی به غیر از منابع داخلی جهت سرمایه گذاری در پروژه های نفت و گاز و لزوم تسهیل استفاده از این منابع تشکیل شده است.
 
 وی با بیان این که شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگترین تولید کننده نفت و گاز کشور محسوب می گردد اظهارکرد: این شرکت با توجه به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود جذب سرمایه گذاری و انجام فعالیت های مشترک با سرمایه گذاران در زمینه های مختلف چرخه تولید نفت و گاز را در برنامه خود قرار داده است.
 
 بورد دربارهٔ وظایف و اهداف کمیته تخصصی سرمایه گذاری توضیح داد: مهمترین اهداف این کمیته تدوین دستورالعمل مربوط به ارتباط با کمیته سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران، بررسی و شناسایی پروژه های منتخب برای سرمایه گذاری و تدوین دستورالعمل و شیوه های اجرایی پذیرش سرمایه گذاری است.
 
 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بررسی و شناسایی شیوه ها و ابزارهای نوین مالی در تامین سرمایه پروژه های مشابه داخلی و خارجی و بررسی و شناسایی شیوه های برتر بازپرداخت سرمایه های جذب شده را از دیگر وظایف این کمیته برشمرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.