تصمیم بر تحریم سینما آزادی پابرجاست

۹ م دیماه ،

سرتیپی عنوان کرد:

سینماپرس- گروه سینما/ سخنگوی کانون پخش کنندگان سینمای ایران گفت: اگر قرار بر تجدیدنظر در مورد سینما آزادی باشد فردا -۹ دی ماه- در جلسه شورای مرکزی کانون در این مورد تصمیم گیری می گردد اما فعلا چنین تصمیمی وجود ندارد.

علی سرتیپی؛ سخنگوی کانون پخش کنندگان سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب افزود: در هر صورت نسبت به بیانیه ای که از سوی این کانون انتشار یافته هنوز اتفاقی رخ نداده است و بعضی از دفاتر خصوصی همچنان فیلم هایشان را به سینما آزادی نمی دهند.

وی ادامه داد: هیچ تغییری در مورد اکران فیلم ها تاکنون صورت نگرفته و همین سبب می گردد کانون پخش کنندگان سینمای ایران همچنان درخواست ادامه تحریم سینما آزادی را داشته باشد.

بنابراین گزارش، پس از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع تحریم سینما آزادی به نظر می رسید که به سرعت حواله اکران فیلم ها برای این سینما صادر شود اما این گونه نشد و با گذشت حدود یک هفته از اعلام شورای صنفی نمایش در مورد ادامه تحریم سینما آزادی همچنان به خواست بعضی صنف ها این تحریم ادامه دارد و هنوز تصمیم تازهی مبنی بر ادامه فعالیت سینما آزادی گرفته نشده است.

اتحادیه تهیه کنندگان مستقل، کانون پخش کنندگان سینمای ایران، جامعه صنفی تهیه کنندگان و انجمن سینماداران از جمله صنف های خواستار تحریم سینما آزادی می باشند.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۵۷۳


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.