تصویربرداری‌ “همه خانواده‌ی من” تا پایان سال ادامه دارد

۰۳م اسفند ،

تصویربرداری مجموعه نوروزی “داریوش فرهنگ” و محصول سینما فیلم که پیش از این تحت عنوان “جشن تولد” معرفی شده بود با عنوان جدید “همه خانواده‌ی من” در کاشان ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ احمد زالی، تهیه کننده این سریا گفت: «همه خانواده‌ی من» ، فیلمبرداری این مجموعه تا پایان سال در کاشان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت:  گروه فیلمبرداری، همزمان لوکیشن‌های مختلفی را تصویربرداری می‌کنند. گروه اول با حضور داریوش فرهنگ تصویربرداری مربوط به سکانس‌های داخلی را دنبال می‌کنند. یکی از این سکانس‌ها مربوط به بازی فریده سپاه منصور در مطبخ‌خانه طباطبایی‌های کاشان بود.

وی اظهار داشت:‌کاوه خداشناس،هدی زین‌العابدین،‌ افسانه ناصری‌ و فرحناز منافی ظاهر از جمله بازیگرانی بودند که در لوکیشن مربوط به خانه طباطبایی‌ها در کاشان حاضر بودند.گروه دوم نیز مشغول تصویربرداری سکانس‌های مربوط به بازی کاوه خداشناس در محوطه‌  بیرونی حمام فین کاشان بودند.

گفتنی است، این مجموعه که برای پخش در ایام نوروز در حال تولید است با دورنمایه‌ طنز دربارهٔ‌  دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار «گلاب» و دیگری در کار «فرش» است،اما پیدا شدن تعهدنامه‌ای که ۴۰ سال پیش توسط بزرگ این دوخانواده تنظیم شده است، ماجراهایی را برای اعضای این خانواده‌ها به وجود می‌آورد..در کنار قصه اصلی در این سریال به آیین‌ها و سنت‌های نوروز نیز پرداخته می‌شود.«همه خانواده‌ی من»در ۱۴ قسمت ۴۸ دقیقه‌ای در گروه اجتماعی سیمافیلم برای پخش در نوروز تولید می‌شود و به نقل از احمد زالی، تهیه کننده، تصویربرداری حدود ۷۰ درصد از این سریال به اتمام رسیده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.