تعامل در عرصه موسیقی وجود ندارد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سهیلا پورگرامی در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

سهیلا پورگرامی معتقد است، وضعیت موسیقی مانند همیشه نا به سامان است زیرا مدیران و هنرمندان با یکدیگر در تعامل نیستند در نتیجه مشکلات روز به روز بیشتر می‌شود.

سهیلا پورگرامی، خواننده و سرپرست گروه “آوای مهربانی” در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و به احتمال بسیار گروه “آوای مهربانی” در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت.

این خواننده در ادامه بیان کرد: متاسفانه سال قبل طبق صحبت مسئولین به سبب کمبود بودجه، بانوان در جشنواره موسیقی فجر حضور نداشتند؛ اما امسال قرار است گروه‌های بانوان نیز به اجرای برنامه بپردازند.

وی تاکید کرد: گروه “آوای مهربانی” در این جشنواره به همراه یک گروه مقامی به صحنه می‌رود و قرار است اجرایی متفاوت به داشته‌ باشیم.

پورگرامی خاطرنشان کرد: همان طور که همه می‌دانیم وضعیت موسیقی مانند همیشه نا به سامان است زیرا مدیران و هنرمندان با یک دیگر در تعامل نیستند در نتیجه مشکلات روز به روز بیشتر می‌شود؛ اما با حضور علی مرادخانی همه به آینده امیدوار می باشند، زیرا ایشان بسیار فرهیخته و اهل موسیقی است.

سرپرست گروه “آوای مهربانی” در ادامه افزود: همچنین علی مرادخانی موسیقی را با زیبایی‌هایش می‌بیند در نتیجه احتمال اینکه مشکلات برطرف شود، بسیار است، همچنین او همیشه به باطن موسیقی توجه کرده و این موضوع سبب شده است موسیقی به کمک علی مرادخانی جان دوباره بگیرد.

سهیلا پورگرامی گفت: متاسفانه موسیقی بانوان همیشه مهجور واقع شده است و تنها خواسته ما از معاون هنری این است که گروه‌های بانوان را دریابد زیرا موسیقی بانوان باید در سطح جامعه فراگیر شود.

پایان پیام/۴۶/ب
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.