تعدد کاندیداهای اصولگرایان به ضرر است

۳۱فروردین۱۳،

عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه تعدد کاندیداهای اصولگرایان به ضرر آنهاست گفت: امکان افزایش اعضای ائتلاف پیشرفت وجود دارد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، غلام‏علی حدادعادل در گفت‏گو با خبرنگاران در حاشیه مراسمی که به مناسبت دوم اردیبهشت ماه، روز زمین پاک در مراسم ویژه پاکیزه‏سازی جاجرود برگزار شد، اظهار داشت: حضور سه جناح مختلف دولت، اصلاح‏طلب و اصولگرا را در انتخابات آینده ریاست جمهوری در کشور شاهد خواهیم بود.

وی در عین حال تعدد کاندیداهای انتخاباتی را به زیان اصولگرایان دانست و اظهار داشت: باید در نظر داشت که به هر ترتیب وضع تعدد کاندیداهای اصولگرایان به همین شکل باقی نمی‏ماند و اوضاع تغییر می‏کند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه وضع فعلی اردوگاه اصولگرایان به زیان آنها خواهد بود، اضافه کرد: بدون تردید در انتخابات آینده ریاست جمهوری، شاهد حضور و فعالیت سه طیف سیاسی طرفداران دولت، اصولگرایان و اصلاح‏طلبان خواهیم بود و از این حیث، انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم و حساس است.

حدادعادل گفت: احتمال این هم وجود دارد که تعداد نفراتی که عضو ائتلاف پیشرفت می باشند، افزایش یابد و ما قبل از این هم گفته بودیم که امکان این افزایش نفرات وجود دارد.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی در زمینه نقش رسانه‏ های جمعی در جریان انتخابات و گرم کردن تنور انتخابات ریاست جمهوری، این فعالیت‏ها را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد.

حدادعادل یادآور شد: رسانه‏های مختلف دیداری و شنیداری، مکتوب و مجازی در این روزها مشغول می باشند و برنامه‏ریزی کاری خوبی دارند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.