تقدیر از موسی قربانی در جمع مردم قائنات/نماینده​ای که در ۱۶ سال خدمت، نلغزید

به گزارش خبرآنلاین، قربانی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد نشد و جواد هروی به نمایندگی از مردم قائنات راهی قوه مقننه گردید.

هروی در پیامی به مراسم بزرگداشت قربانی، با بیان اینکه پایان دوران نمایندگی به معنای پایان دوران با مردم بودن نیست، از او درخواست کرد که از تجربیات خویش، وی را بهرمند نموده و در راستای توسعه شهرستان خدمتگذاران به این عرصه او را یاری کند.

حبیبی منش فرماندار شهرستان قائنات نیز طی سخنانی گفت: مردم شریف قاینات هم خوب از زحمات ایشان تشکر کردند واقعاً ۱۶ سال پشت سرهم به ایشان رای دادند این نشانه تقدیر و تشکر است . حضور جمع کثیری از مردم در این جلسه نیز نشانه علاقه مندی مردم است.

اسدزاده رئیس شورای شهرستان قائن نیز در این مراسم تصریح کرد: ایشان ۱۶ سال خدمات خود را در بخش نمایندگی انجام داده اند و قبل از نمایندگی پست های حساس داشته اند. اینکه ایشان هیچ جا نلغزیدند برای ما افتخار است.

موسی قربانی نیز در پایان این مراسم با تشکر از مردم و مسئولان استان به خاطر برگزاری این مراسم، افزود: گرچه معنی روشن خدمت بی منت این است که خدمت پنهانی انجام شود ولی نمی​شود در شرایط فعلی که اطلاع رسانی لازمه ادامه خدمت است و تا جایی​که به نظام مربوط است بخاطر دلگرمی مردم باید بیان شود لذا باید گفت در این شرایط خدمت بی منت، خدمتی است که صاحب خدمت اجر و مزدی برای خدمتش مطالبه نکند .

مشروح کامل این مراسم را در صفحه وبلاگ قربانی در خبرآنلاین که از امروز راه اندازی شده است، در اینجا ببینید.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.