تلاش های مصر برای برقراری آتش بس در باریکه غزه

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۳:۰۴:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- منابع آگاه از تلاش مصر برای برقراری آتش بس در باریکه غزه و توقف حملات نظامی ارتش اسراییل به این منطقه خبر دادند .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل  برون مرزی،
 “یاسر عثمان” سفیر مصر نزد تشکیلات خودگردان فلسطین با غیرقابل توجیه دانستن حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه،تاکیدکرد ، مصر با برقراری تماس با مسوولان رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین می کوشد تا آتش بس را در باریکه غزه برقرار کند.
به گفته یاسر عثمان ، مصر با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا این رژیم را به توقف فوری حملات نظامی خود به باریکه غزه و رعایت شروط توافق های آتش بسی که پیش از این میان این رژیم با گروه های فلسطینی برقرار شده بود ، وادار و از وقوع جنگی جدید در منطقه و پیامدهای فاجعه آمیز آن جلوگیری کند.
سفیر مصر در رام ا… با رد سیاست رژیم صهیونیستی ضد فلسطینی ها تصریح کرد، مصر همواره از ملت فلسطین در دفاع از حقوق خود حمایت می کند.
در حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه که از صبح روز دوشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد ، هفت فلسطینی از جمله یک نوزاد فلسطینی شهید ودهها تن دیگر زخمی شده اند.
یک کودک فلسطینی نیز امروز در پی گلوله باران منطقه وادی السلقه در دیر البلح در مرکز باریکه غزه ازسوی ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۲۴۰۴۲۳۴۱۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.