تمام پیشنهادات را رد نمودم تا در نقشم در وضعیت سفید کلیشه نشود/امیدوارم بتوانم در سینما بدرخشم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

عباس غزالی در غرفه سینماپرس:

سینماپرس-گروه هنرمندان/ عباس غزالی با حضور در غرفه سینماپرس از برگزاری این اتفاق فرهنگی ابراز رضایت نمود و افزود: امیدورام بتوانم در سینما هم بدرخشم

عباس غزالی با حضور در غرفه سینماپرس در خصوص نمایشگاه مطبوعات امسال به خبرنگار ما گفت: با توجه به حضور در غرفه های مختلف آنچنان که باید نتوانستم نمایشگاه را ببینم. من نمایشگاه را دوست دارم واز در غرفه چرخیدن خوشم می آید.  اما آنچه که شاهدش بودم و درست و دقیق بود و نیازی نبود که صبح تا شب در غرفه ها بچرخیم تا به ان برسیم این است که مردم از همه اقشار و سنین مختلف و فرهنگ های متفاوت حتی از شهرستان ها از نمایشگاه استقبال نموده اند. و این یعنی یک اتفاق مثبت و رو به جلوی فرهنگی دارد صورت می گیرد و مردم را با این مشغله ای در جامعه هست و گرفتارش می باشند به سوی خودش کشانده است.

وی افزود: فرهنگ مثل غذای مردم می ماند و با همه گرفتاری هایشان نمی توانند آن را کنار بگذارند. آدم با شرکت در این اتفاقها ید به روز باشد و من خوشحالم که نمایشگاه هر ساله اتفاق می افتد. من را حتی اگر به خاطر حرفه ام دعوت نمی نمودند می آمدم و استفاده می نمودم.

غزالی در مورد کمرنگ شدن فعالیتش به سینماپرس گفت: من بعد از «وضعیت سفید» چهار تله فیلم و یک نمایش بازی نموده ام. این که چرا کار نکرده ام سوالی ست که نوست. هم درد است و هم درد دل. اتفاق خوشایندی که برای من افتاد این بود که خداروشکر بعد از مدت ها تلاش در سرایلی که موفق بود دیده شدم. مجموعه ی درستی که حمید نعمت الله به من اعتماد نمود و مردم نقشم را دوست داشتند. اینکه بعد از یک فیلم موفق موج پیشنهادات به سمت بازیگر می آید یک اتفاق خوشایند است اما قسمت ناخوشایندش این است که همه به فکر خودشان می باشند تا به فکر توی بازیگر! همه از من خواستند همان نقش کلیشه شده را بازی کنم که این برای یک بازیگر سم است. من به عنوان بازیگری که اول راه هستم و انرژی فراوانی برای کار دارم نخواستم انرژی ام هدر شود و پژمرده شوم. اما علی رغم میلم نتوانستم. چرا؟ برای اینکه خواستم در نقش های متفاوت در فیلم های جذاب، تاثیرگذار و ماندگار بازی کنم. مخاطب این امتیاز را به من داد و من به اعتماد او احترام می گذارم.

وی ادامه داد: با اینکه پیشنهادات وسوسه انگیز مالی به من شد و هیچکس از پول بدش نمی آید اما نپدیرفتم. اما وقتی به عقبه بازیگران موفقی چون آقایان پرستویی، مهدی هاشمی، مرحوم شکیبایی، انتظامی که ما انگشت کوچکشان نمی شویم می توانم از تجربیات آن ها استفاده کنم. من مدام با آقای پرستویی مشورت می نمایم و به عنوان کسی که واقعا می تواند برای جوانان علاقه مند ما الگو باشد می توانم به راهکارشان دقت کنم. با اینکه سال هاست در فیلمی حاضر نشده اند اما هنوز اوج و ماندگاری خودشان را حفظ نموده اند. از او یاد گرفتم مهم نمی باشد که مدام شبکه های مختلف تصویر آدم را پخش کند مهم این است که آدم در کار خوب ماندگار شود و این ارزشمندتر از حضور در آقار مختلف معمولی و پیش پا افتاده باشد.

او افزود: خدا می گوید از تو حرکت از من برکت. من روزی را پایان کار بازیگری ام می دانم که حرکت نکنم. شرایط سینما هم که به هر سببی در سکون است بهتر می گردد و من نباید ایست کنم. بسیار مشتاقم که در یک کار بسیار جدی حاضر شوم.

بازیگر و مجری توانای تلویزیون با بیان اینکه دو فیلم «فرشتگان قصاب» و «از تهران تا بهشت» را در جشنواره امسال رد نموده است گفت: فکر می نمایم برای ورودم به سینما نباید با هر فیلم وارد شوم و منتظر آن نقش خوب هستم که هنوز صورت نگرفته است. الان دارم یک پیشنهاد جدی را برسی می نمایم که سینمایی ست و تا آخر سال کلید زده می گردد.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۲۵


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.