تمدید گواهینامه های مدیریت یکپارچه شرکت ترابری و پشتیبانی نفت

شنبه ۱۳ خرداد – ۱۱:۴۶:۰۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت موفق به تمدید دوباره گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه شامل کیفیت، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت حرفه ای شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، این گواهینامه ها شامل ایزو۲۰۰۱، ایزو  ۴۰۰۱  و اوسس ۱۸۰۰۱است که از سوی شرکت اس جی اس سوئیس تایید شده است.
نمایندگان شرکت ارائه دهنده گواهینامه ها، در دو روز با حضور در واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت و بررسی های کارشناسی فعالیت های این شرکت را منطبق با استانداردها ارزیابی کردند.
نظام مدیریت یکپارچه شامل کیفیت، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت حرفه ای نخستین بار اواخر اسفند ۱۳۸۵ در این شرکت استقرار یافت.
شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت یکی از شرکت های فنی و تخصصی زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که در مراحل پشتیبانی از تولید نفت، سوخت رسانی و حمل مواد شیمیایی به دکل های حفاری، جابه جایی لوله های جداری، آب صنعتی و آشامیدنی موردنیاز تاسیسات و انشعاب گیری از خطوط لوله جریانی انتقال نفتُ، انجام وظیفه می کند.
این شرکت هم اکنون ۳ هزار و ۹۲ دستگاه انواع خودرو سبک، سنگین، اتوبوس و مینی بوس و ماشین آلات سیار ساختمانی در اختیار دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۲۱۱۴۶۰۲۵۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.