تنها مرجع قانون برخورد با پایگاه اینترنتی های همسر یابی کمیته تعیین مصادیق عناوین مجرمانه است

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به شناسایی ۸۶ پایگاه اینترنتی همسر یابی گفت: تنها مرجع قانون برخورد با پایگاه اینترنتی های همسر یابی کمیته تعیین مصادیق عناوین مجرمانه است.

مسعود امینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ۸۶ پایگاه اینترنتی همسر یاب تاکنون توسط وزارت ورزشی و جوانان شناسایی شده اند و این وزارتخانه تاکنون ۸۶ پایگاه اینترنتی همسر یاب را که به صورت فعال و غیر فعال فعالیت دارند شناسایی نموده است.

وی با اشاره به این که وزارت ورزش جوانان از پلیس فتا تقاضا نموده که جلسه ای در خصوص پایگاه اینترنتی های همسریابی برگزار شود ادامه داد: نحوه پاسخگویی به چگونگی دسترسی پایگاه اینترنتی ها به اطلاعات شخص و شناسنامه ای اشخاص در حوزه اختیارات پلیس و دستگاه قضایی است.امینی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان اطلاع رسانی لازم را مبنی بر فعالیت بدون مجوز پایگاه اینترنتی های همسریابی اعلام نموده است و تنها مرجع قانون برخورد با پایگاه اینترنتی های همسریابی کمیته عناوین مجرمانه است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان نمود: کمیته تعیین مصادیق عناوین مجرمانه از همهی اطلاعات مربوط به پایگاه اینترنتی های همسریابی آگاه است را سامی و دفاتر این پایگاه اینترنتی ها را شناسایی نموده است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.