تهران به ۷۰۰ سالن استاندارد مختص تئاتر نیاز دارد

۲۴ام بهمن ،

سیدعظیم موسوی در گقت‎وگو با هنرآنلاین:

سیدعظیم موسوی تئاتر امروز کشور را نیازمند به افزایش سالن‌های استاندارد دانست و گفت: امروز تهران به ۷۰۰ سالن نمایش نیازمند است.

سیدعظیم موسوی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش “اندر حکایات بلدیه اصفهان” از نوشته‌های اردشیر صالح پور است که دو سال پیش و در بخش چشم انداز بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفت و امیدوارم طبق پیشنهادم به دبیر جشنواره آیینی و سنتی موفق به اجرای این نمایش شویم.

وی ادامه داد: متأسفانه مشکل کمبود سالن سبب می گردد بسیاری از آثار فرصت اجرای عمومی نداشته باشند و با توجه به رشد روزافزون خانواده تئاتر باید فکری به حال این کمبودها کرد.

سیدعظیم موسوی تئاتر امروز کشور را نیازمند به افزایش سالن‌های استاندارد دانست و گفت: امروز تهران به ۷۰۰ سالن نمایش نیازمند است.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان پیشکسوت تئاتر در توضیح مختصری دربارهٔ داستان نمایش “اندر حکایات بلدیه اصفهان” گفت: داستان این نمایش در دوران مشروطه اتفاق می افتد که بعضی از مردان شهر اصفهان و ایل بختیاری به قصد تسخیر مجلس به تهران عزیمت می کنند. از سویی دیگر رییس بلدیه اصفهان با استفاده از این فرصت آردهای شهر را احتکار می کند و در این جریان است که تعدادی از زنان اصفهان به مبارزه با رییس بلدیه یک جنبش را تشکیل می دهند .

موسوی از آماده اجرا بودن نمایش دیگی با عنوان “صد راه صدرا” خبر داد و گفت: با مسئولان تئاتر شهر وارد مذاکره شده ام و امیدوارم بتوانم این نمایش را در یکی از سالن های تئاتر شهر در سال آینده به صحنه بیاورم.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.