پیش‌فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر از امروز/ ۱۶ تالار تهران میزبان جشنواره تئاتر فجر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

پیش فروش بلیت‌های سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه آغاز می گردد.

به گزارش هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، پیش فروش بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای جشنواره بین المللی تئاتر فجر از امروز در پایگاه اینترنتی www.iranconcert.com آغاز می گردد.

این پایگاه اینترنتی از ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه ۲۶ دی ماه صفحه خرید اینترنتی بلیط نمایش های راه یافته به جشنواره سی و دوم را فعال می کند و علاقه مندان می توانند از طریق این پایگاه اینترنتی نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

قیمت بلیط های جشنواره ۸۰۰۰ ، ۱۰۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ تومان مشخص شده است. بخش صحنه ای سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ازشنبه ۲۸ دی ماه کار خود را آغاز می کند و تا ۱۱ بهمن ماه ادامه دارد.

۱۶ تالار تهران میزبان جشنواره تئاتر فجر

سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۲۸ دی در ۱۶ تالار و تماشاخانه شهر تهران برگزار می گردد. در بین تالار های میزبان جشنواره علاوه بر تالار وحدت، تالار حافظ و تالار فردوسی، سالن اصلی، سالن چهارسو، سالن قشقایی ، سالن سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر می توان عناوین دیگری همچون تماشاخانه آو و تماشاخانه سه نقطه با تالار استاد شکیبایی را نیز ملاحظه کرد.

تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، خانه نمایش اداره تئاتر، تماشاخانه ایرانشهر با سالن های استاد ناظر زاده کرمانی و استاد سمندریان، خانه هنرمندان ایران با تالار استاد انتظامی از دیگر سالن های بخش صحنه ای این دوره از جشنواره می باشند.

سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا ۱۲ بهمن در بخش های صحنه ای ، رادیو تئاتر، تئاتر خیابانی ، نشست ها و کارگاه های پِژوهشی و… برگزار می گردد.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.