ارائه مجدد بلیط نمایش‌های جشنواره تئاتر فجر از اول بهمن ماه

۲۷م دیماه ،

افرادی که موفق به دریافت بلیت نمایش‌های موردنظرشان در جشنواره تئاتر فجر نشده‌اند، می‌توانند ۱ بهمن ماه با مراجعه حضوری به مجموعه تئاترشهر، بلیط این آثار را تهیه کنند.

به گزارش هنرآنلاین، مدیر کمیته بلیت های جشنواره بین الملل تئاتر فجر در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی درخواست خرید بلیت های این جشنواره نسبت به سال قبل، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان فروش اینترنتی بلیت نمایش های سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شده بود، بلیت های ۱۵ تا ۲۰ اثر تا ۲۶ دی ماه، ساعت ۸، به پایان رسید، بنابراین علاقه مندان می توانند اول بهمن ماه با مراجعه حضوری به مجموعه تئاترشهر بلیت این نمایش ها را دریافت کنند.

وی اعلام کرد: تاکنون بلیت نمایش های “هفت شب با مهمان ناخوانده در نیویورک”، “دزدمونا”، “ویتسک”، “تل ضحاک”، “مرد مقابل”، “مثل آب برای شکلات”، “ننه دلاور و خارج پشت در”، “شاه اوبو”، “قرار”، “هملت”، “وقتی وودی آلن مادام بواری را ترجیح می دهد”، “۱+ ۱″، “فرکانس”، “بیوه های غمگین سالار جنگ”، “دومینوی الهی”، “پلکان” و “ساعتی بی عقربه” به پایان رسیده است و پیش بینی می گردد تا پایان زمان اعلام شده، پیش فروش بلیت ۵۰ تا ۶۰ اثر نمایشی نیز به پایان برسد.
مدیر کمیته بلیت های جشنواره بین المللی تئاتر فجر دربارهٔ مبلغ بلیت آثار نمایشی جشنواره، تصریح کرد: بلیت های سالن اصلی و تالار وحدت با مبلغ ۱۰ هزار تومان، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ ۸ هزار تومان و سایر سالن های نمایشی با مبلغ ۶ هزار تومان تا امروز، ۲۷ دی ماه، ساعت ۲۴ ارائه می‌شود.

حسن جودکی با بیان اینکه ظرفیت پیش فروش اینترنتی بلیت آثار نمایشی ۳۰ درصد از گنجایش سالن اجراست، تصریح کرد: بلیت هایی که به عنوان سهمیه بخش دانشجویان در نظر گرفته شده است، ۱ بهمن ماه از ساعت ۱۰تا ۱۵ توزیع خواهند شد.
وی در پایان با اشاره به مراجعات مکرر و پیگیری های مستمر برای دریافت بلیت نمایش های این جشنواره خاطرنشان کرد: پیش بینی می گردد در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شویم.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.