توجه به مطالبات مقام معظم رهبری و تاکید بر اعتدال، صدر اولویت‌های رئیس جمهور منتخب

۰۴ تیرماه ۱۳،

حجت‌الاسلام ذاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: توجه به مطالبات مقام معظم رهبری در بر بهره‌گیری از شخصیت‌هایی با مشی اعتدال و عقلانیت، در صدر اولویت‌های حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی در تشکیل کابینه دولت یازدهم قرار می‌گیرد.

“حجت‌الاسلام محمد حسن ذاکری” عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اولویت‌های رییس جمهور منتخب در انتخاب اعضای کابینه  گفت: همان طور که حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی بارها در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خود تاکید کرده، تدبیر مقام معظم رهبری در خلق حماسه ۲۴ خرداد بسیار موثر بود و لذا بدون تردید رئیس جمهور منتخب در اولویت‌های کاری خود من جمله تعیین وزرا توجه ویژه‌ای به رهنمودهای معظم له خواهد داشت.

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: توجه به مطالبات مقام معظم رهبری و استفاده از شخصیت‌هایی با مشی اعتدال و عقلانیت، در صدر اولویت‌های حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی در تشکیل کابینه دولت یازدهم قرار می‌گیرد.

ذاکری ادامه داد: تشکیل دولت و انتخاب وزرایی که بتواند کشور را در این مقطع حساس کنونی و در این پیچ تاریخی با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری اداره کنند، مطالبه و درخواست عمومی مردم از رئیس جمهور منتخب است.

عضو حزب موتلفه در پایان خاطر نشان کرد: تربیت مدیران شایسته در دامان نظام مقدس جمهوری اسلامی این فرصت را برای حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی فراهم کرده است که با تاکید بر خصوصیت اعتدال کابینه موفق و کارآمد را تشکیل دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.