توجه به کودکان نقش ویژه ای در شکل گیری شخصیت آنها دارد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان محلات گفت: توجه به کودکان و ارائه آموزش های مناسب به آنان نقش ویژه ای در شکل گیری شخصیت آنها خواهد داشت.

محمد جواد غلامیان  با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته کودک توسط این نهاد افزود: برنامه های این نهاد به منظور توجه به شخصیت کودک برگزار می شود.

وی با تاکید بر پیش بینی برنامه های مختلف برای این قشر از جامعه اظهارداشت: ایراد سخنرانی در خصوص اهمیت و نقش تعلیم و تربیت کودک توسط امام جمعه شهرستان محلات و آموزش مهارت های زندگی به کودکان مهدهای کودک از جمله مهمترین برنامه های بهزیستی محلات می باشد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: در هفته کودک و با همکاری شهرداری شهرستان جمعی از کودکان محلاتی اقدام به نقاشی دیوارهای شهرستان با موضوع پیامبر اسلام (ص) پیام آور صلح و دوستی خواهند کرد.

رییس اداره بهزیستی تصریح کرد: برگزاری مانور زلزله با عنوان غنچه های هلال در مهد های کودک و با همکاری هلال احمر محلات و با هدف فراگیری آموزش های لازم به کودکان در مقابل این بلای طبیعی از دیگر برنامه های بهزیستی می باشد.

غلامیان در بخش پایانی صحبت های خود گفت: برگزاری مولودی خوانی در امامزاده فضل و یحیی با حضور کودکان و آموزش ترافیک در مهدهای کودک با همکاری راهنمایی و رانندگی از جمله سایر برنامه های هفته کودک در شهرستان محلات می باشد.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.