توجه جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس به مضامین ملی است

۱۸فروردین۱۳،

دبیر اولین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس گفت: آثاری که دارای زبان بومی و محلی می باشند و از مضامین ملی برخوردارند، در این جشنواره مورد توجه قرار می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس، سید احسان قاضی‌زاده دبیر اولین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی خلیج فارس اظهار داشت: اداره کل ارشاد استان تهران در جشنواره خلیج‌فارس برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که یکی از آنها برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی  است.
وی افزود: فراخوان این جشنواره در پایان سال قبل انتشار یافت و هنرمندان علاقه‌مندان تا ۲۵ فروردین‌ماه مهلت دارند تا آثار خود را ارسال کنند. داستان‌هایی برای شرکت در جشنواره خلیج‌فارس مورد توجه قرار می‌گیرند که دارای زبان محلی و بومی بوده و پیام‌های ملی در آن گنجانده شده باشد.
قاضی‌زاده تصریح کرد: قرار است نمایش‌های شرکت‌کننده در جشنواره تئاتر خیابانی  ۱۰ اردیبهشت ماه همزمان با مراسم ملی روز خلیج‌فارس اعلام شوند.
دبیر اولین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس گفت: ۱۲ نمایش خیابانی به این جشنواره راه پیدا می‌کنند که قرار است در ۱۳ نقطه شهر تهران به اجرا دربیایند.
لازم به یادآوری است اولین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس ۱۸ تا ۲۵ اردیبهشت ماه به دبیری سید احسان قاضی‌زاده در شهر تهران برگزار می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.