توزیع بیش از سه هزار معرفی نامه ارز دانشجویی از فردا

توزیع بیش از سه هزار معرفی نامه ارز دانشجویی از فردا

توزیع بیش از سه هزار معرفی نامه ارز دانشجویی از فردا

توزیع سه هزار و ۱۲۴ معرفی نامه ارز تحصیلی دانشجویان از فردا ۲۸ مهرماه، توسط ۳۰ مؤسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور، آغاز می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، پنج هزار درخواست برای دریافت ارز دانشجویی نوبت ۲۸ مهرماه ۹۱ در سامانه اینترنتی نشا ثبت شده است، از این تعداد سه هزار و ۱۲۴ تقاضا مورد موافقت قرار گرفته است و توزیع آنها صورت می‌پذیرد اما مابقی درخواست‌ها به دلایل مختلف پذیرفته نشده‌اند.

توزیع نامه معرفی به بانک دانشجویان ایرانی خارج از کشور برای دریافت ارز توسط مؤسسات اعزام دانشجو از روز جمعه ۲۸ مهرماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز کاری ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، تایید و عدم تایید درخواست متقاضیان و دلیل پذیرفته نشدن تقاضای آنها از طریق پست الکترونیک به اطلاع افراد می‌رسد، افرادی که درخواست آنها در سامانه نشا پذیرفته نشده است باید با مراجعه به این سامانه نسبت به رفع نقص مدارک خود و ارائه تقاضای مجدد برای توزیع معرفی نامه اقدام کنند. ارائه تقاضای توزیع معرفی نامه در نوبت‌های ۱۲ و ۲۶ آبان ماه صورت می‌پذیرد.

توزیع معرفی نامه به بانک از ساعت ۹ صبح روز ۲۸ مهرماه در ۱۰ مؤسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور در تهران و ۲۰ مؤسسه در استا‌ن‌های کشور صورت می‌پذیرد.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.