توضیحات شرکت آسمان دربارهٔ لغو پروازهای امروز: شرکت پخش پول سوخت را نقدی می‌خواهد

۱۸م دیماه ،

یک مقام مسوول در شرکت هواپیمایی آسمان گفت: برای تسویه بدهی به شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی به ازای سوخت هواپیما چک داده‌ایم اما این شرکت خواهان تسویه نقدی بدهی قبل و سوختی است که از امروز می‌فروشد.

مصطفوی – روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان – در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: سه روز پیش شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی بخشنامه‌ای صادر کرد که طی آن اعلام شده است از صبح امروز، هجدهم دی‌ماه به ازای سوختی که به هواپیماها داده می‌شود، پول نقدی دریافت می‌کنیم.

وی با غیرممکن خواندن پرداخت نقدی پول سوخت در فرودگاه اظهار کرد: شرکت آسمان برای بدهی قبلی خود به شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی چک داده است اما این چک از سوی شرکت نفت مورد قبول واقع نشده و درخواست آن‌ها تسویه نقدی است.

مصطفوی تاکید کرد: پولی که از فروش بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی از مردم گرفته می‌شود، یک ماه و نیم بعد در حساب شرکت قرار می‌گیرد و برای پرداخت پول سوخت هواپیما نیاز به زمان است.

این مقام مسوول در شرکت هواپیمایی آسمان به تعداد پروازهای لغو شده شرکت هواپیمایی آسمان که هر لحظه رو به افزایش است اشاره کرد و گفت: ۱۳۰ خانواده در مشهد برای بازگشت به تهران بلیت تهیه کرده بودند اما به سبب نبود سوخت از پرواز به سمت تهران بازماندند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی جزو شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با مشکل نبود سوخت برای پروازها مواجه می باشند.

مصطفوی در پایان تاکید کرد: از صبح امروز پروازهای آسمان مقاصد کیش، بندرعباس، بجنورد، بوشهر، بیرجند، یاسوج، تبریز، اصفهان، خارک، همدان و مشهد لغو شده‌اند و پروازهای دیگر را نیز در حال لغو کردن هستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.