توقف کابل دزدی به کمک فناوری GPON

۲۳م اسفند ، موبنا- شرکت مخابرات استان تهران در راستای توسعه شبکه کابل و ارتقای کیفیت خدمات بر پایه تلفن ثابت، نسل تازه کابل های نوری مبتنی بر تکنولوژی GPON را جایگزین کابل های مسی فعلی می‌کند.

شرکت مخابرات استان تهران در راستای توسعه شبکه کابل و ارتقای کیفیت خدمات بر پایه تلفن ثابت، نسل تازه کابل های نوری مبتنی بر تکنولوژی GPON را جایگزین کابل های مسی فعلی می‌کند که در این راستا فاز آزمایشی این پروژه در شهرستان بومهن با موفقیت به اجرا درآمد.

“فرهاد جهانبخش” مدیرکل مخابرات منطقه هفت استان تهران با اشاره به مزایای جایگزینی تکنولوژی تازه GPON با کابل‌های مسی اظهار داشت: اجرای این طرح در راستای سیاست‌های توسعه‌ای مخابرات صورت گرفته است که در این راستا توسعه شبکه کابل با تکنولوژی نوری GPON در سطح شهر پردیس بومهن برای پنج هزار شماره به مرحله بهره برداری رسید.

وی افزود: اجرای این نوع فیبر مخابراتی ارتباط بهتر دیتا و ADSL را برای مشترکان مخابرات برقرار می‌کند که هم اکنون به صورت آزمایشی در شهرستان بومهن تهران در حال اجرا است و به زودی در دیگر مناطق تهران نیز جایگزین کابل‌های مسی و سیستم های آنالوگ و دیجیتال می‌شود.

جهانبخش با تاکید براینکه این سیستم برای ارتباطات دیتا بسیار مهم تلقی می‌شود، ادامه داد: تکنولوژی GPON امکان واگذاری سریع و به روز اینترنت پرسرعت با کیفیت را فراهم می‌کند و از طرفی مشکل سرقت کابل‌های مسی برای همیشه برطرف می‌شود.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.