تولید تونیک گیاهی تقویت و رویش موی سر

اردیبهشت ۱۴۰۳

پژوهشگران استان قزوین برای اولین بار موفق به تولید تونیک گیاهی تقویت و رویش موی سر شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اشرف حاج حسینی بابایی پژوهشگر طرح تولید تونیک گیاهی تقویت و رویش موی سر در خصوص این طرح اظهار داشت: تونیک گیاهی تقویت و رویش موی سر، اختراع جدیدی است با بهره گیری از جدیدترین و موثرترین فرآورده های گیاهی که سبب رویش موهای از دست رفته گردیده و از انواع ریزش های موهای مردانه و زنانه جلوگیری می نماید.

وی افزود: از جمله مزیت های استفاده از این محصول برای زنان، علاوه بر جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد موی سر، ممانعت از رشد موهای زاید در ناحیه صورت و بدن است. هم چنین این محصول در رویش مجدد ابروها تاثیر فوق العاده ای دارد.

حاج حسینی بابایی تصریح کرد: تونیک گیاهی تقویت و رویش موی طلسم از طریق مهای آنزیم ۵-آلفاردوکتازنوع۲، از تبدیل تستوسترون به دی هیدروکسی تستوسترون که از عوامل اصلی ریزش موی سر آندروژنتیک است جلوگیری کرده و مواد موثر موجود در آن سبب تسریع چربی پوست سر گشته، به جریان تغذیه ریشه موها در پاپلا شتاب بخشیده و به ضخیم شدن افزایش استحکام ساقه مو کمک فوق العاده می نماید.

وی تصریح کرد: هم چنین سبب می گردد موهای ویلوس (کرک مانند) به موهای ترمینال (موهای ضخیم) تبدیل شود و طاسی کاملا از بین می برد و از بافت های پوست سر در مقابل پیری زودرس محافظت نموده و به فرآینده رشد مجدد موهای ریخته شده سرعت می بخشد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.