تولید کابل‌های برق ضد آب در کشور

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

600-1386-5-14.jpg

یک شرکت داخلی از تولید کابل های برق ضد آب در کشور همزمان با تحریم‌های بین‌المللی علیه صنعت آب و برق خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ایسنا، حسین فلاح، مدیر کنترل کیفیت و آموزش یک شرکت داخلی در جریان دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران، با اشاره iبه افزایش تحریماتی کشورهای غربی علیه ایران، اظهار داشت: در سال جاری توانسته ‌ایم با عبور از تحریمات، در تولید کابل های ضد آب که مورد استفاده شرکت‌های برق منطقه ای است موفقیت های خوبی iبه دست آوریم.

وی با بیان اینکه کابل های هوایی گرانقیمت می باشند و در همه شرایط کاربرد و استفاده ندارند، گفت: کابل‌های ضد آب می توانند جایگزین بسیار خوبی برای کابل‌های هوایی باشند.

وی با بیان اینکه تولید کابل های فشار ضعیف، فشار متوسط، انواع کابل های مخابراتی، کابل های خودنگهدار و کابل های سامانه اعلام حریق در داخل کشور انجام می‌گیرد، اضافه نمود: این شرکت iبه تازگی توانسته است نشان VDE را که نشان معتبری در زمینه صادرات است، از کشور آلمان کسب کند که iبه معنای داشتن سامانه مدیریت کیفیت مناسب است و با داشتن چنین پروانه ای می توانیم iبه راحتی صادرات داشته باشیم.

وی اضافه نمود: در وقت حاضر، تولیدکنندگان داخلی در تولید کابل های فشار ضعیف iبه جایگاهی رسیده اند که می توانیم iبه راحتی در این زمینه صادرات داشته باشیم.

به گفته وی، تاکنون این کابل ها iبه کشورهای افغانستان و سوریه صادر شده است و نشست هایی برای صادرات کابل های فشار ضعیف iبه عراق نیز برگزار شده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.