تیتو: مسی برای رکوردشکنی گل نمی زند

۰۱م آذر ،

      تیتو ویلانووا سرمربی جوان باشگاه بارسلونا از برد ۰-۳ تیمش مقابل اسپارتاک مسکو در دور پنجم از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که سبب مسجل شدن صعود تیمش به دور بعد شد راضی و خوشحال بود و در ادامه به این نکته اشاره کرد که تیمش باشایستگی تمام گام به میدان گذاشت.

 به گزارش گل، تیتو درمورد این بازی گفت:« می دانستیم که یک تساوی هم برای ما کافی است ولی به پیروزی رسیدیم. این نشان دهنده شایستگی های تیم ماست و نه شایستگی تیم های حریف. برایمان خیلی مهم بود  که در همین روز سه شنبه صعودمان به دور بعد را قطعی کنیم و نیازی نباشد که تا آخرین هفته منتظر بمانیم. چون همیشه و در هر بازی هر اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. حالا باید ببینیم که آیا برای صعود به عنوان تیم صدرنشین در بازی آخر خانگی مان نیاز به برد خواهیم داشت یا نه.»

مربی اسپانیایی به این نکته اشاره کرد که بازیکنان اسپارتاک درمقایسه با بازیکنان سلتیک موقعیت های بیشتری را خلق کردند و تیمش درمقابل تیم بزرگی مثل اسپارتاک بازی خوبی را ارائه داد:« ما احترام زیادی برای اسپارتاک قائلیم. بازی مقابل آنها سختی های خاص خودش را داشت: تغییرات زمانی، سرما، چمن مصنوعی.. وبازیکنان ما بعد از یک بازی در نوکمپ به مسکو آمدند و خیلی خوب بازی کردند. به نظر من باید به شایستگی های بازیکنانم که مالکیت توپ را در دست گرفته و حمله کردند اشاره کرد.»

 بعد از انتقادات وارده به خط دفاع بارسا تیتو گفت:« فکر می کنم که خیلی مهم است که دراین بازی دروازه مان را بسته نگه داشتیم. بعضی وقتها تیم های حریف از روی خوش شانسی به گل می رسند.سلتیک دوبار دروازه ما را بازکرد و فرصت های کمتری نسبت به اسپارتاک هم داشت.»

 غیبت تئیو و درخشش مسی دراین بازی؛سوژه دیگری بود که تیتو درموردش صحبت کرد:« مسی برای رکورد شکنی بازی نمی کند و هدفش تنها کمک به تیم برای پیروزی است.بارها از۸۰ گل صحبت شده ، چون این فوق العاده است. این گلها به خاطر خواسته و تلاش بارساست که همیشه برای برد به میدان می رود. اگر دراین بازی از تئیو هم استفاده نشدبه این خاطر بود که او احساس درد می کرد.می توانست روی نیمکت بنشیند ولی من ترجیح دادم تا نام او را خط بزنم و اینگونه شد که دئولوفئو دقایق برای بازی کردن زمان پیدا کرد.»

 بازی خوب اینیستا، سسک، بوسکتس و چابی هم موضوع دیگری بود که تیتو درموردش صحبت کرد:« اینیستادر بازی سه شنبه در جناحین خیلی خوب بود.ما می خواستیم به بازی عمق بدهیم و اگر قرار بود همه بازیکنان درکنار هم قرار بگیرند کار سخت می شد. اینیستا بازی فوق العاده ای انجام داد. او می تواند فوق العاده باشد و در انجام یک بازی ترکیبی با سسک هم موفق بود.»

 بخش پایانی صحبت های تیتو مقایسه شرایط بارسا با بارسای سال قبل درهمین زمان بود:« یک سال پیش در چنین روزهایی من مجبور شدم زیر تیغ جراحی بروم  و آن جراحی می توانست سرنوشت من را به نحوی متفاوت رقم بزند ولی یک سال بعد من الان اینجا هستم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.