تیموریان: اگر مصدوم نمی‌دادیم بدون شک قهرمان می‌شدیم/ به من ربطی ندارد چه کسی سرمربی استقلال می‌شود

تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین ابتدا در خصوص کم شدن شانس قهرمانی استقلال حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« متاسفانه مقابل شهرداری تبریز ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم. ما می‌توانستیم در این بازی ۳ امتیاز را گرفته و شانس خود را برای قهرمانی بیشتر کنیم اما حالا شانس کمی برای قهرمانی داریم. دو بازی باقی مانده و باید منتظر اتفاقات فوتبال باشیم. بعید به نظر می‌رسد سپاهان در دو بازی ۵ امتیاز از دست بدهد ولی در فوتبال ما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ما هم فعلا باید منتظر بمانیم.»

خیلی‌ها معتقدند استقلال که در ابتدای فصل لقب کهکشانی را گرفت، باید تحت هر شرایطی قهرمان می‌شد. تیموریان اما در این خصوص می‌گوید:« استقلال در این فصل با بدشانسی‌های زیادی مواجه شد. ما بارها با مصدومیت‌های بازیکنان کلیدی استقلال مواجه شدیم و این به دلیل فشار مسابقات بود. از طرفی چند بازیکن هم از استقلال رفتند ولی شاید هیچ کس به این مسائل توجه نکند. مطمئن باشید اگر بازیکنان استقلال مصدوم نمی‌شدند بدون شک قهرمان لیگ می‌شدیم. حتی در بعضی از بازی‌ها پیش آمد که استقلال به سختی می‌توانست فهرست ۱۸ نفره را تکمیل کند.»

تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا بحث تغییر کادرفنی و فشارهایی که روی پرویز مظلومی وجود داشت تمرکز او را به هم نریخت می‌گوید:« این مسائل همیشه در فوتبال ایران وجود داشته و دیگر همه به آن عادت کرده‌اند. خیلی از اتفاقات شکل حرفه‌ای ندارد و این دیگر طبیعی شده است.» آندو در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی فصل آینده چه کسی مربی استقلال باشد می‌گوید:« به من هیچ ربطی ندارد که چه کسی مربی خواهد شد. من یک بازیکن هستم و اگر سال آینده هم در استقلال باشم، وظیفه‌ام این است با هر فردی که به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود کار کنم.»

در پایان از آندو در مورد بازی حساس استقلال مقابل الریان قطر سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:«‌ ما ۲ بازی دیگر در پیش داریم و کارمان سخت است. حتی شکست دادن الریان هم تضمینی برای صعود نیست و باید در بازی آخر هم نتیجه خوبی بگیریم. من از هواداران استقلال می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تنها نگذارند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.