ثبت نام دور دوم مسکن ویژه قطعیت ندارد

۲۵خردادماه،

مشاور وزیر راه وشهرسازی در امور مسکن مهر گفت: هنوز مرحله دوم ثبت نام مسکن ویژه قطعیت پیدا نکرده و هیچ ثبت نامی صورت نمی گیرد.

به گزارش Consbank، مقداد همتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مسکن وی‍ژه تهرانسر با قوت تمام  در حال انجام است ،گفت: استقبال از طرح مسکن ویژه تهرانسر چشمگیر بوده است .

وی ادامه داد: به زودی پیامک واریز قسط سوم مسکن ویژه تهراسر که شامل ۲۰ میلیون است به متقاضیان ارسال می شود.

مشاور وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه قرارداد پیش فروش مسکن ویژه به زودی اعلام می شود ، افزود:متقاضیان با واریز قسط سوم می توانند قراردادهای پیش فروش را تحویل بگیرند.

همتی در پاسخ به سوالی مبنی بر آغاز مرحله دوم ثبت نام مسکن ویژه ، افزود:تاکنون زمان اغاز دور دوم ثبت نام مسکن ویژه اعلام نشده است.

 براساس این گزارش فریبرز واحدی مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران از احتمال دور تازه ثبت‌نام مسکن ویژه تهران از هفته اول تیرماه و تغییر شرایط ثبت‌نام خبر داد و گفت: در دور تازه ثبت‌نام‌ها برای واحدهای مسکونی تسهیلات هم در نظر گرفته می‌شود تا متقاضیان اقساط بدهند.

براساس این گزارش برای پایگاه اینترنتی تهرانسر ۲۵۶۰ نفر ثبت‌نام کرده‌ و پایگاه اینترنتی تکمیل شده است و واگذاری واحدهای مسکونی تهرانسر از آبان ماه آغاز می‌شود.

واحدی در ادامه اظهار داشت: ممکن است در مرداد ماه تعدادی واحد مسکونی ویژه (تهرانسر) آماده شوند اما محوطه‌سازی‌ها آماده نمی‌شود که متقاضی بخواهد ساکن شود.


سامانه خبری ساخت و ساز کشور | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.