جاذبه های گردشگری سان سیتی

گردآوری توسط گروه گردشگری ممتازنیوز

جاذبه های گردشگری سان سیتی۱٫۰ out of 5 based on 1 review

جاذبه های گردشگری سان سیتی

پارک ملی پیلانسبرگاین

پارک ۵۵۰۰۰ هکتاری، چهارمین پارک بزرگ آفریقای جنوبیست. پارک پیلانسبرگ که عاری از مالاریاست در بقایای مرکز یکی از سه آتشفشان قلیایی دنیا قرار دارد و دارای مناظر طبیعی ناهموار، دره های پر آب و سکونت گاه های بسیار جالب انسان های هزاران سال پیش است. پیلانسبرگ در سال ۱۹۷۹ به منطقه ای حفاظت شده تبدیل شد. پستانداران و پرندگان منحصر به فرد بسیاری همچون کفتار قهوه ای، غزال آفریقایی، بلبل چشم قرمز و چشم سیاه، کرگدن های سیاه رنگ و سفید، زرافه، اسب آبی،… و انواع درختان از جمله شاه بلوط و گزانگبین در این پارک یافت میشوند.

جاذبه های گردشگری سان سیتی

دره امواج

پیشرفته ترین پارک آبی آفریقای جنوبی. تالابی بزرگ که در آن، دستگاهی موج ساز در هر ۹۰ ثانیه، موج های ۱.۸ متری تولید میکند. این پارک آبی دارای ۵ تفریح آبی هیجان انگیز است که از جمله آنها میتوان به رودخانه آرام و معبد شجاعت یا قطاری که تا ۱۷ متر صعود میکند و با سرعت به سمت دریاچه ای در پایین میرود اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری سان سیتی

دنیای آبی سان سیتی

سان سیتی انواع مختلفی از ورزش های هیجان انگیز به خصوص ورزش های آبی را به توریست ها ارائه میدهد. شنا، بلند شدن در هوا با چتر به کمک اتومبیل یا قایق موتورى، اسکی روی آب و البته قایق سواری، گلف، تنیس، اسکواش، دوچرخه سواری کوهستانی و اسب سواری از جمله تفریحات سان سیتی محسوب میشوند.

جاذبه های گردشگری سان سیتی

زمین گلف لاست سیتی

این زمین ۱۸ حفره ای که بر روی یک تپه واقع شده تجربه ای باورنکردنی به بازیکنان میدهد. در دریاچه های این زمین، ۳۸ کروکودیل واقعی دو متری شنا میکنند. مناطق شیب دار زمین های بین حفره های یازده، سیزده، چهارده، پانزده و شانزدهم هیجان وصف ناپذیری به بازی گلف میبخشد. زمین های گلف لاست سیتی بیش از ۱۰۰ هکتار خشکی و ۲۸۰۰۰ متر مربع آب و دریاچه را شامل میشوند.

جاذبه های گردشگری سان سیتی

پرواز با بالون بر فراز پیلانسبرگ

بهترین راه دیدن پارک زیبای پیلانسبرگ و حیات وحش آن، بدون شک پرواز بر فراز آن است. این ماجراجویی هیجان انگیز حدود ۴ ساعت به طول میانجامد. پس از پیاده شدن از بالون، با صبحانه کامل انگلیسی از شما پذیرایی میشود و به شما گواهی اولین پرواز داده میشود. کودکان زیر ۱۲ سال اجازه ورود ندارند مگر اینکه قد آنها بیشتر از ۱.۲ متر باشد.

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۱

مخالفم + ۰


مکانهای تفریحی و تاریخی جهان Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.