جان سختی ˝بروس ویلیس˝ در هالیوود ادامه دارد

۲۵م آذر ،

پنجمین و تازهترین قسمت فیلم اکشن – جنایی و پرطرفدار ˝‌جان سخت˝ (Die Hard) با عنوان ˝یک روز خوب برای جان سخت˝ با کارگردانی ˝جان مور˝، روز ۱۴ماه فوریه ۲۰۲۴ میلادی، برابر با ۲۶ بهمن ماه در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، داستان تازهترین قسمت اکشن “جان سخت” در شهر مسکو اتفاق می‌افتد و آن‌طور که از تازهترین پوستر انتشار یافته این فیلم مشخص است، “بروس ویلیس” و “جای کانتری” ایفاگر نقش‌های اول و دوم این قسمت می باشند.

بنابر این گزارش، داستان پنجمین قسمت “سخت جان” تصویرگر ماموریت بسیار حساس “جان مک‌کلان” است که برای کمک به فرزندش مجبور می‌شود به روسیه برود. غافل از اینکه در این ماموریت مجبور خواهد شد تا به کمک فرزندش که حالا یک مأمور آموزش دیده سازمان سیا شده است، از یک سرقت هسته‌ای جلوگیری کند. در این میان چند مافیا و سازمان امنیت روسیه نیز برنامه‌هایی برای خود دارند که همین امر سبب به وجود آمدن زد و خوردهای بسیار بسیاری می‌شود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، در این فیلم اکشن بازیگرانی همچون؛ “مری الیزابت وینستد”، “پاتریک استوارت”، “جای کانتری”، “کول هاوسر”، “مگالین اکینووک”، “آموری نالاسکو” و ” آن ویالیستینا” در کنار “بروس ویلیس” بازی می‌کنند.

گفتنی است، کمپانی‌های “دان اینترتیمنت”، اوریگو فیلم گروپ” و “توئنتی سنتر کورپوریشن” تهیه‌کنندگان این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز می باشند.
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.