جایگاه والای روابط عمومی در سازمان فنی وحرفه ای کشور

مدیر کل روابط عمومی سازمان فنی وحرفه ای کشور گفت: روابط در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با رسالت بزرگ مهارت آموزی ، توسعه و توانمند سازی سرمایه های انسانی از جایگاه والایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، رضا براتی با اشاره به کسب رتبه برتر در هفتمین  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور گفت: کسب این موفقیت برای سازمان فنی و حرفه ای از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که روابط عمومی در سازمان فنی و حرفه ای کشور با داشتن رسالت بزرگ مهارت آموزی و توسعه و توانمند سازی سرمایه های انسانی مسئولیتی بزرگی به عهده دارد.

وی افزود: کسب موفقیت های این چنینی حاصل همدلی و تلاش های تمامی همکاران و فعالان روابط عمومی  سازمان فنی و حرفه ای کشور است که خالصانه در پیشبرد اهداف والای سازمان تلاش کرده اند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور لوح افتخاری از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی ایران به روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اهدا شد.

*برگزاری کارگاه آموزشی upvc برای بانوان کرمانشاه

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی upvc خواهران در مرکز آموزش فنی وحرفه ای این استان خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه آموزشی در هر دوره در شیفت صبح و عصر خواهران و برادران متقاضی جویای کار در رشته های طراحی ، ساخت و نصب در و پنجره های دو جداره آموزش های خود را ارایه می کند.

وی با اشاره به اینکه فراگیران این کارگاه پس از کسب آموزش های لازم قادر به ورود به بازار کار می شوند تاکید کرد: این کارگاه آموزشی بورد استقبال خوب خواهران دانشجو و فارغ التحصیلان رشته های عمران و معماری واقع شده است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.