جذب و تربیت معلمان مورد نیاز آموزش و پرورش با تاسیس دانشگاه فرهنگیان

رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش:

خبرگزاری پانا: رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: تأسیس دانشگاه فرهنگیان و پذیرش دانشجو معلم متعهد خدمت دوره کارشناسی بهترین آیینه و سنجه رویکرد وزارت آموزش و پرورش و دولت دهم در تداوم راه شهیدان رجایی و باهنر است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اسدالله اسدی گرمارودی رییس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با ذکر این نکته که در هفته دولت، دولتمردان می باید در ارائه گزارش اقدامات خود، بر مبنای معیار و سنجه های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: در وزارت آموزش و پرورش تفکرات شهید رجایی و شهید باهنر سنگ ترازوی مدیران ارشد آموزش و پرورش در همه ادوار به شمار می رود.


وی افزود: یکی از برجسته ترین کارنمای این وزارت در هفته دولت مطابق این سنجه، پذیرش دانشجوی متعهد خدمت دوره کارشناسی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است که سنگ بنای تأسیس مراکز تربیت معلم توسط شهید رجایی نهاده شده و سال ها بود که در مهجوریت قرار گرفته بود.


رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز وزارت آموزش و پرورش مفتخر است که بر مبنای بند ۳/۱۱ سند تحول بنیادین، جذب و تربیت معلمان مورد نیاز خود را با تأسیس دانشگاه فرهنگیان که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، دیگر بار بر عهده بگیرد و این همان احیای تفکر شهید رجایی به شمار می رود.


اسدی گرمارودی در پایان گفت: به این جهت  می توان هفته دولت در سال را در قلمرو آموزش و پرورش، یکی از طلایی ترین هفته های گرامی داشت و احیای تفکر شهیدان رجایی و باهنر به شمار آورد.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.