جزئیات روز اول همایش دبیران استانی جمعیت رهپویان/شکل‌گیری زمینه کاری میان اعضای استانی رهپویان و ایثارگران

۱۵م آذر ،

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: زمینه کاری میان جمعیت رهپویان و ایثارگران تاکنون منحصر به اعضای شورای مرکزی بود اما با برگزاری این همایش به کل شهرستان‌ها گسترش می‌یابد.

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز،‌درباره جزییات روز اول همایش دبیران استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مشهد مقدس، اظهار داشت: جلسه امروز با بیان اهداف جلسه توسط حمیدی دبیر همایش آغاز شد، سپس حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جمعیت در رابطه با اخلاق سیاسی مطالب مفیدی را بیان کرد.

*ارائه نقطه نظرات نمایندگان ۳۱ استان در این همایش

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه افزود: بعد از ظهر، جلسه با سخنرانی زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان و ارائه نقطه نظرات نمایندگان ۳۱ استان ادامه پیدا می‌کند.

سروری تصریح کرد: نمایندگان استان‌های مختلف دیدگاه‌های خود را در رابطه با مسائل بین المللی و موضوعات داخلی مطرح می‌کنند و سپس اعضای جمعیت به زیارت امام رضا (ع) خواهند رفت.

سروری دربارهٔ برنامه‌های عصر این همایش نیز، گفت: بعد از زیارت امام رضا(ع) جلسه پرسش و پاسخ سیاسی با حضور اعضای جمعیت برگزار خواهد شد.

*دلیل عدم حضور آیت‌الله علم‌الهدی در این همایش

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به عدم حضور آیت‌الله علم الهدی در این همایش گفت: آیت‌الله علم الهدی از مدعوین این همایش بود اما ظاهرا به سبب کسالت حضور پیدا نکرد .

*بحث و گفتگوی دربارهٔ تشکیل ستادهای انتخاباتی جمعیت رهپویان

وی در ادامه در پاسخ به این که آیا در این همایش دربارهٔ تشکیل ستادهای انتخاباتی جمعیت رهپویان نیز مباحثی مطرح می‌شود یا خیر اظهار داشت: طبیعتا به سبب این که تمامی شهرستان‌های کشور در این همایش حضور دارند، فرصت مناسبی است تا در رابطه با آخرین تغییر و تحولات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مباحثی مطرح شود.

*زمینه‌سازی برای انجام فعالیت‌های استانی

سروری با بیان این که ورود زود هنگام به مباحث انتخاباتی نباید منجر به ایجاد التهابات سیاسی شود افزود: در این همایش قسمت عمده مباحث توجیهی  است و زمینه سازی‌های لازم را برای تشکیل و ساماندهی فعالیت‌های استانی انجام می‌دهیم.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی دربارهٔ زمان تشکیل ستادهای انتخاباتی این جمعیت گفت: در حال حاضر دستور العمل‌ها و تحلیل زوایای دو انتخابات آتی و بررسی چشم اندازهایی که جمعیت نسبت به انتخابات دارد، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اما مسلما زمان تشکیل ستادها در این همایش اعلام نخواهد شد.

*اعلام زمان تشکیل ستادهای انتخاباتی مبتنی بر فراز و فرودهای سیاسی

وی اظهار داشت: اعلام زمان تشکیل ستادهای انتخاباتی مبتنی بر فراز و فرودهای سیاسی و آسیب شناسی حرکت کلی کشور خواهد بود.

سروری تصریح کرد: نحوه تعامل میان اعضای شورای مرکزی جمعیت با اعضای شورای مرکزی شهرستان‌ها و استان‌ها نیز از برنامه‌های دیگر این همایش ۳ روزه است.

*فاز جدی‌تر فعالیت‌های انتخاباتی جمعیت رهپویان بعد از برگزاری همایش

قائم مقام جمعیت رهپویان با بیان این که بعد از برگزاری این همایش این جمعیت وارد فاز جدیتری از فعالیت‌های انتخاباتی خواهد شد ادامه داد: بنا داریم در کل کشور جمعیت را متحرک تر کنیم.

*شکل‌گیری زمینه فعالیت‌های مشترک میان اعضای استانی دو جمعیت رهپویان و ایثارگران

وی در ادامه این گفتگو با اشاره به شکل گیری زمینه فعالیت‌های مشترک میان جمعیت ایثارگران و رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: نوع تعاملات میان اعضای جمعیت ایثارگران و رهپویان در شهرستان‌ها باید در قالب یک ستاد مشترک پیگیری شود و در این باره نیز بحث‌هایی را در این همایش مطرح می‌شود.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: زمینه کاری میان جمعیت رهپویان و ایثارگران تاکنون منحصر به اعضای شورای مرکزی بود اما با برگزاری این همایش به کل شهرستان‌ها گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.