جشنواره عصر خلاق با استقبال بی نظیر شهروندان پایان یافت

۲۹ شهریور – ۰۱:۴۷:۳۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

نخستین جشنواره عصر خلاق با هدف گسترش مهارتهای خلاقانه و فعالیتهای علمی، آموزشی و سرگرمی با  استقبال بی نظیرهمه گروههای سنی پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، جواد ارجمندفر مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره که برای اولین ‌بار در کشور برگزار شده است، با بیش از ۱۰۰ نوع بازی، شهروندان را با رازهای کشف و پرورش استعدادهای نوین از طریق تفکر و بازی‌های خلاقانه آشنا نمود و علاقه‌مندان را به تفکر وادار کرد.
وی افزود: در این جشنواره ۸ غرفه با رویکرد بازی، سرگرمی و مهارت تشکیل شده بود و شرکت کنندگان در بدو ورود با غرفه ادبیات و بخش‌های چهارگانه آن یعنی زنجیره کلمات، جدول کلمات، رمزخوانی و نردبان آشنا شدند؛ در میانه راه تمرین نفس‌گیر برج‌سازی  برای تقویت اعتماد به نفس و افزایش قدرت مهارت‌های حسی و حرکتی شهروندان پیش بینی شده بود.
به گفته ارجمند فر غرفه شطرنج فضایی ، پرش قورباغه، تنگرام و مثلث طلایی فیثاغورث نیز از دیگر بخشهای این جشنواره پرنشاط بود و در کارگاه‌ها نیز روش‌های دست‌یابی به پرورش تفکر خلاق به مخاطبان آموزش داده شد.
ارجمندفر خاطرنشان ساخت: کارگاههای خلاقیت علاوه بر اینکه قدرت ذهن و مهارت‌های خلاقانه را محک می‌زند ارتباطات اجتماعی اعضای خانواده را هم ارتقا می‌بخشد و سبب افزایش تعامل فرزندان با والدین‌ می‌شود، در این جشنواره حضور خانواده‌ها و رقابت تنگاتنگ آنها بسیار محسوس بود و بازدید از بخش‌های مختلف مرکز و رصد اجرام زیبای آسمان نیز در حاشیه این جشنواره اجرا شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۹۱۳۴۷۳۲۶۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.