جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کرمان پایان یافت

ساعتی پیش

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در کرمان پایان یافت.

به گزارش هنرآنلاین، ساعتی پیش و با حضور معاون سازمان سینمایی؛ نمایش فیلم‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان کرمان پایان یافت.

نمایش فیلم‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان کرمان با اکران ۲۰ فیلم ساعتی پیش در تالار ولایت هنرستان هنرهای زیبا با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان و همچنین مسئولان اجرایی کرمان به کار خود خاتمه داد.

احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم طی سخنانی گفت: امروز دنیا تشنه معنویت و معرفت است،بنابراین سینماگران باید از این زمینه استفاده کرد و اخلاق و بنیان‌های خانواده را ارتقا داده و ارزش‌های را در جامعه گسترش دهند.

وی ادامه داد: جشنواره‌ها بسترسازی خوبی برای حضور هنرمندان و سینماگران شهرستان‌ها جهت معرفی و به نمایش گذاشتن ظرفیت‌ها است.

سعیدی با اشاره به اکران ۱۰ فیلم ۳۵ میلی‌متری و ۱۰ فیلم ویدیویی جشنواره کودک و نوجوان در استان کرمان افزود: ۵ هزار کودک و نوجوان در کرمان و ۴ هزار کودک و نوجوان در شهرستان‌ها از فیلم‌ها دیدن کردند.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی است تا علاوه بر مشاهده تولیدات کشوری، سینماگران کرمانی نیز با تعامل و حضور در بخش‌های مختلف جشنواره نقش مطلوب‌تری را در عرصه خدمت به کودکان ایفا کنند.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به حضور فیلم کرمانی “مرادو” در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان تصریح کرد: بازیگر نوجوان نقش “مرادو” این فیلم رتبه برتر جشنواره را به خود اختصاص داده است.

سعیدی افزود: اگر می‌خواهیم کارکرد خود را در عرصه بین‌المللی نشان دهیم، مستلزم این است که همه استان‌ها و شهرستان‌ها و هنرمندان کشوری را دخیل کنیم.

انتهای پیام/
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.