جشنواره «قلم و عدالت» در کرمان برگزار می‌شود

مشاور رییس کل دادگستری استان کرمان در حوزه روابط عمومی از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های این استان با عنوان قلم وعدالت در هفته قوه قضاییه سال ۹۲ خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد بصیریان در این زمینه تصریح کرد: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادها، حمایت از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و نویسندگان استان، ایجاد رقابت سالم، انتخاب اصولی و منطقی و معرفی بهترین خبرنگاران، مقاله‌نویسان و گزارشگران در حوزه قضا و قوه قضاییه در بین رسانه‌های مکتوب و دیجیتال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در این جشنواره عملکرد اصحاب رسانه استان در مطبوعات محلی، نمایندگی روزنامه‌های سراسری، دفاتر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و میزان تعامل و همراهی آنها با مجموعه قضایی استان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مشاور رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: در این جشنواره آثاری در رشته‌های خبر، گزارش و مصاحبه که توسط اصحاب رسانه منتشر شده است، بررسی و داوری می‌شود.

بصیریان اظهار کرد: فراخوان و آیین‌نامه شرکت در جشنواره، اردبیهشت‌ماه ۹۲ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و آثار ارسالی باید در بازه زمانی ۵/ ۱/ ۹۱ تا ۲۸/ ۱۲/ ۹۱ تولید شده باشند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.