جلسه رای اعتماد به پنجمین وزیر پیشنهادی علوم آغاز شد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۷۰۶۰۰

جلسه رای اعتماد به پنجمین وزیر پیشنهادی علوم آغاز شد

با حضور ریاست جمهوری در صحن علنی مجلس؛

جلسه رای اعتماد به پنجمین وزیر پیشنهادی علوم آغاز شد

خبرگزاری ایمنا: جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت و رای اعتماد به « محمدفرهادی» پنجمین وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری دولت یازدهم صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شد.

چهارشنبه ۵ آذر – ۰۹:۱۹

به گزارش ممتاز و به نقل از خانه ملت، در این جلسه که به ریاست علی لاریجانی شروع شده است، حسن روحانی، تنی چند از هیات وزیران و تعداد ۲۱۴ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور دارند.
رییس جمهوری روز چهارشنبه ۲۸ آبان در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، محمد فرهادی را برای اخذ رای اعتماد جهت تصدی مسوولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کرد.
بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه رای اعتماد ابتدا رییس جمهوری در دفاع از برنامه های وزیر پیشنهادی خود سخنرانی می کند و سپس دو مخالف و دو موافق وزیر پیشنهادی علوم به ترتیب یک نفر مخالف و یک نفر موافق، هر کدام حداکثر ۱۵ دقیقه فرصت سخنرانی دارند.
پس از پایان سخنرانی مخالفان و موافقان، وزیر پیشنهادی علوم حداکثر ۳۰ دقیقه فرصت دارد از برنامه های خود دفاع کند و به پرسش های نمایندگان پاسخ دهد، سپس نمایندگان، اعتماد یا عدم اعتماد خود به وزیر پیشنهادی را با رای خود اعلام می کنند.

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.