جمشیدی:حمایت اکثر اعضای جامعه مدرسین از ولایتی

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین گفت: اکثریت اعضای نهاد متبوعش از کاندیداتوری علی اکبر ولایتی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری حمایت می‌کنند.

فارس نوشت: حجت‌‌الاسلام‌ محمود رضا جمشیدی عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین دگفت: باتوجه به آرایش تازه انتخابات آتی در جلسه عصر روز جمعه جامعه مدرسین قرار شد برخلاف تصمیم قبلی به طور مصداقی به انتخابات ورود داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این راستا قرار شد روز شنبه جلسه‌ای برگزار شود که در نهایت در جلسه فوق‌العاده‌ای که برگزار شد اکثر اعضای جامعه مدرسین تصمیم گرفتند به طور مصداقی از آقای ولایتی حمایت داشته باشند.

جمشیدی همچنین تصریح کرد: البته طبق قانون داخلی نهاد برای اعلام رسمی نظر جامعه مدرسین باید ۲٫۳ اعضا در جلسه حاضر و نظر رسمی خود را اعلام کنند که به سبب بعضی مسائل از جمله کهولت سن، بیماری و البته عضویت چندتن از مراجع در این نهاد عدد ۲٫۳ در جلسات احراز نمی‌شود بنابراین باید گفت حمایت مصداقی از آقای ولایتی نظر اکثر اعضای جامعه مدرسین است نه نهاد.

این عضو جامعه مدرسین در پایان تاکید کرد: این شیوه اعلام نظر دربارهٔ ورود مصداقی به انتخابات در سال ۸۸ نیز اجرا شد که در جلسه فوق‌العاده اخیر نیز همان رویه قبلی در نظر گرفته شد.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.