جمعی از پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران از سعید جلیلی حمایت کردند

۲۱خردادماه،

جمعی از پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران طی بیانیه‌ای از سعید جلیلی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  همایشی که در حمایت از “سعید جلیلی” کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد، تعدادی از پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و فعالان حوزه سلامت بیانیه‌ای را صادر کردند.

مشروح آن به شرح زیر است:

ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و درود به روح پرفتوح امام راحل که تلالوی نور هدایتشان به سرزمین اسلامی ایران درخشنده تر از قبل می‌تابد. موسم حماسه ای دیگر است حماسه‌ای که ملت شریف ایران به دست پرتوان و با اقتدار خویش در خاطر جهانیان ماندگار خواهند ساخت. ۲۴ خردادقطعا یوم الله دیگری در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم خواهد بود و ان شالله این حماسه با استقرار دولتی با گفتمان انقلاب و پایداری به اوج خود خواهد رسید.

نقشه راه در مسیر این انتخاب سرنوشت ساز آن گونه که مقام عظما ولایت فرمودند همان اصول امام است اصولی مبنی برسه باور، باور به خدا،‌باور به مردم و باور به خود، نقشه‌ای برای رسیدن به عزت در چارچوب قانون و اصول انقلاب لازم است که الگوی حقیقی مجری بانشاط، مردمی با اعتماد به نفس و پای بندی به اصول انقلاب و اسلام باشد و در پی عزت و پیشرفت ملی باشد به دنبال درمان و پیشگیری مشکلات باشد و نه مسکن و به دور از هرگونه حاشیه سازی و حمایت از فتنه گری به دنبال حقوق این مرز و بوم باشد و در یک جمله اشدعلی الکفار رهمائو بینهم.

لذا ما پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و فعالان حوزه سلامت ایران اسلامی ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت با تمام عظم خود در این انتخابات حضور داشته و در این عرصه پرشور حمایت خود را از جناب آقای دکتر سعید جلیلی اعلام داشته و او را کاندیدای اصلح و اندیشه ایشان را نزدیکترین به اندیشه مقام معظم رهبری می‌دانیم.

والسلام علی عباده الصالحین

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.